اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال تحصیلی جدید تاکنون صورت گرفته است

بازدید 700 هزار دانش‌آموز از مناطق جنگی خرمشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: از ابتدای سال تحصیلی جدید تاکنون، 700 هزار دانش‌آموز از مناطق جنگی این شهرستان بازدید کرده‌اند.

بازدید 700 هزار دانش‌آموز از مناطق جنگی خرمشهر

حسین عزیزی امروز در گفت‌وگو در خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: پیش‌بینی شده که امسال نیز 2 میلیون نفر از کاروان‌های راهیان نور و مهمانان نوروزی به سوی شهرستان خرمشهر و شلمچه رهسپار می‌شوند.

وی افزود: ورود جمعیت دانش‌‌آموزی به این منطقه از ابتدای سال تحصیلی تاکنون 700 هزار دانش‌آموز بوده است.

فرمانده انتظامی خرمشهر همچنین عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود در سال جدید بیش از 500 هزار نفر مهمان نوروزی نیز به جمعیت کاروان‌های راهیان‌ نور اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: هر ساله امکانات و تدابیر خوبی در راستای خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی از سوی شهرداری و دیگر دستگاه انجام می‌شود.

عزیزی بیان کرد: با توجه به پذیرش این افراد باید بتوان تمام سازمان‌ها و دستگاه‌های موجود در شهرستان هماهنگی لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: خرمشهر سال‌های سال درگیر جنگ با دشمن بعثی و متحدانش بوده و همواره مقاومت و پایمردی فراوانی از خود به یادگار گذاشته است.

فرمانده انتظامی خرمشهر افزود: این منطقه هر ساله میزبان تعداد زیاد از کاروان‌های راهیان نور از اقصی نقاط کشورمان است.

به گفته وی مناطق جنگی این شهرستان و همچنین مرز شلمچه با بازدید زوار زیادی مواجه بوده و همین امر حساسیت ایجاد امنیت در منطقه را برای زوار و مسافران نوروزی بیشتر می‌کند.

عزیزی در ادامه بیان کرد: باید همه دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی شهرستان در راستای ایجاد محیطی امن و مرفه برای حضور مسافران نوروزی در منطقه تلاش کنند.

وی در پایان با آرزوی گذراندن ساعات و اوقات خوشی برای مسافران نوروزی در خرمشهر گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف مسافران نوروزی و شهروندان می‌تواند مراتب را به شماره تماس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول