اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری دستگاه‌های مختلف صورت گرفت

تمهیدات لازم برای تعادل بازار کهگیلویه در شب عید

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کهگیلویه گفت: برای تنظیم بازار شب عید و حفظ آرامش بازار جلسات مشترکی با تعزیرات حکومتی و مجمع امور صنفی برگزار و تمهیدات لازم اندیشیده شد.

تمهیدات لازم برای تعادل بازار کهگیلویه در شب عید

سید عابدین پرهیز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با بیان این‌که برای تنظیم بازار در ایام نوروز برنامه اساسی در نظر گرفته‌ایم، اظهار داشت: برای کنترل، نظارت و بازرسی بر بازار با تعزیرات حکومتی و مجمع امور صنفی جلسه‌ای مشترک برگزار کردیم.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کهگیلویه افزود:  از 12 اسفند سال جاری تا 15 فروردین سال 91 از ساعت 8 صبح تا 9 شب بازرسان بازار را رصد خواهند کرد و پی‌گیر گزارشات و شکایات مردم به صورت جدی خواهند بود.

پرهیز خاطرنشان کرد: در طرح نوروزی علاوه بر گشت سیار، پایگاه ثابتی در میادین ورودی و خروجی شهر برپا خواهند شد.

وی با بیان این‌که در ایام نوروز افزایش تقاضا را خواهیم داشت، تصریح کرد: برای میوه و گوشت مورد نیاز مردم تمهیدات خاصی اندیشیده شده و میوه به اندازه کافی خریداری شده و در نمایشگاه بهاره نیز اقلامی چون گوشت قرمز و مرغ با نرخ مصوب دولتی عرضه خواهد شد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کهگیلویه یادآور شد: بقیه کالاهای مورد نیاز از جمله پسته، آجیل، شیرینی و تنقلات با 10 تا 20 درصد تخفیف در نمایشگاه بهاره به همشهریان عرضه می‌شود.

پرهیز در ادامه تاکید کرد: انتظار داریم مردم خود به عنوان بازرس عمل کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با تلفن 124 ما را اطلاع دهند.

وی خاطرنشان کرد: در کمترین زمان ممکن گزارشات و شکایات مردم را پی‌گیری می‌کنیم تا به آرامش بازار در این ایام خللی وارد نشود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کهگیلویه در پایان یادآور شد: نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در سالن فرمانداری در خیابان مذکور پارسی به مدت 10 روز در شهر دهدشت گشایش یافته که همشهریان می‌توانند از آن استفاده کنند. 

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول