اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌جاری به همت مربیان پرورشی

15 هزار دانش‌آموز هرمزگانی به اردوی راهیان نور اعزام شدند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: در سال‌جاری 15 هزار دانش آموز پسر و دختر هرمزگانی سال دوم متوسطه با همت مربیان پرورشی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

15 هزار دانش‌آموز هرمزگانی به اردوی راهیان نور اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، غلامرضا خداپرستی ظهر امروز در ادامه همایش تجلیل از مربیان پرورشی هرمزگان اظهار داشت: این همایش در راستای قدردانی از تلاش یک ساله مربیان پرورشی و تربیتی که در امر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان و همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری تلاش جدی داشتند، صورت گرفته است.

وی افزود: طبق ارزیابی صورت گرفته از 21 منطقه آموزش و پرورش در سطح استان به لحاظ مشاوره، فرهنگی، قرآنی و مدیریت دانش آموزی 9 منطقه شامل بندرخمیر، سیریک، رودان، حاجی آباد، بستک، قشم، میناب و ناحیه یک و ناحیه دو بندرعباس برتر شناخته شدند و از کارشناسان بعضی از مناطق 21 گانه نیز که جزو شاخص‌های برتر هستند تجلیل شد.

معاون پژوهشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در ادامه به اقدامات صورت گرفته توسط مربیان پرورشی و فرهنگی اشاره و گفت: در سال جاری 15 هزار دانش آموز پسر و دختر سال دوم متوسطه با همت مربیان پرورشی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

خداپرستی در زمینه طرح ملی حفظ قران کریم نیز که هرمزگان به عنوان برتر شناخته شد، گفت: با توجه به زمان محدود و مشکلات اینترنتی به همت معاونت پرورشی 114 هزار نفر از دانش آموزان و فرهنگیان در این طرح شرکت داشتند که از این تعداد 570 نفر معادل 36 درصد حافظ کل قران شناخته شدند که در اردیبهشت ماه سال آینده در مسابقات ملی قران در تهران شرکت خواهند داشت.

یادآور می‌شود در همایش تجلیل از فعالان پرورشی و تربیت بدنی آموزش استان هرمزگان که به مناسبت روز امور تربیتی با حضور مسئولان یاد شده برگزار شد، جمعی از تلاشگران عرصه تربیت تجلیل شدند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول