اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

طوماری از شکایات علیه توسعه محمودآباد به شورا رسید

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طوماری سه متری از اهالی محمودآباد علیه طرح‌های توسعه صنایع آلاینده در این منطقه به شورای شهر رسیده است که می‌طلبد مسئولان امر چاره اندیشی کنند.

طوماری از شکایات علیه توسعه محمودآباد به شورا رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج‌رسولی‌ها ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه مسئولان نظام را دو چندان کرد، اظهار داشت: مردم انقلابی ایران اسلامی در روز 12 اسفند نیز با حضور در پای صندوق‌های رای آبروی ایران را بار دیگر سفید می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم در انتخابات نماینده اصلح دقت کنند، تصریح کرد: امید است نمایندگانی انتخاب شوند که تفکر مدیریت واحد شهری داشته باشند، چرا که اگر نمایندگان چنین تفکری را نداشته باشند دولت هم علاقه‌مند به واگذاری اختیارات خود به شوراها نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین خطاب به شهردار اصفهان و معاونانش گفت: بحث مدیریت واحد شهری از سال‌ها پیش مطرح بوده و با اینکه با اجرای این طرح شهرها بهتر اداره می‌شود اما هنوز جامعه عمل پوشیده نشده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به این که طوماری سه متری از اهالی محمود‌آباد بر علیه طرح‌های توسعه صنایع آلاینده در این منطقه به شورای شهر رسیده است، بیان داشت: شهر اصفهان دیگر کشش توسعه جدید را ندارد و توسعه شهرک صنعتی محمودآباد قابل قبول نیست.

حاج رسولی‌ها افزود: ثقل جمعیتی و صنعتی خیابان امام خمینی (ره) دیگر جوابگوی توسعه جدید صنعتی نیست  و می‌طلبد مسئولان امر چاره اندیشی کنند.

وی همچنین در ارتباط با بودجه سال 90 شهرداری اصفهان گفت: حدود ۹۸ درصد از بودجه شهر تا پایان سال جاری محقق می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه در سال 90 طرح‌های بزرگی برای توسعه و عمران آبادانی شهرها انجام شده است که باید در سال آینده افزوده شود، اظهار داشت: لازم است کلنگ خط دوم مترو زده شود و به منظور رفع مشکلات ترافیکی شمال شرق و غرب اصفهان کلنگ رینگ چهارم ترافیکی زده شود

‌انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول