اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر:

پل تاریخی شوشتر نور پردازی شد

خبرگزاری فارس: مدیر پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر گفت: پل شادروان شوشتر نور پردازی شده و در حال حاضر برای استفاده و بازدید گردشگر آمادگی کامل را دارد.

پل تاریخی شوشتر نور پردازی شد

امین محمودزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: پل شادروان شوشتر به دلیل موقعیت بسیار خوبی که برای بازدید عمومی دارد در دستور کار نورپردازی پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی با روش جدیدی این پل نورپردازی شده است و تلاش شده تا استحکام بناهای سیستم نورپردازی به نحوی باشد تا تخریب آن‌ها کمتر میسر شود.

محمودزاده با اشاره به اینکه در شرایط کنونی نیازمند تبلیغ برای سازه‌های آبی تاریخی شوشتر در رسانه‌های اینترنتی و تصویری هستیم، بیان کرد: در شرایط کنونی نیازمند آن هستیم که در سطح ملی برای سازه‌های آبی تاریخی شوشتر تبلیغ شود و در این باره باید تلاش کنیم تا گردشگران برای بازدید از این آثار تاریخی دعوت شوند.

مدیر پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر با اشاره به اینکه تلاش‌های زیادی برای آماده‌سازی آثار تاریخی شوشتر انجام شده است، افزود: در شرایط کنونی آثار تاریخی شوشتر همگی پاکسازی شده است و مشکلی برای بازدید در این آثار وجود ندارد.

محمودزاده تاکید کرد: در روزهای گذشته هشت چشمه دستشویی در سطح شهرستان شوشتر در کنار آثار تاریخی نصب شده است و این یکی از مشکلاتی بود که در مخاطب شناسی سال گذشته گردشگران به عنوان اصلی‌ترین مشکل به آن اشاره کرده بودند که در حال حاضر این مشکل برطرف شده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول