اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش ماموران پلیس آگاهی شیروان

سارقان حرفه‌ای شیروان دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: سارق طلا و جواهرات کودکان، سارق حرفه‌ای کابل و سیم برق و سارق حرفه‌ای منازل و ساختمان‌های در حال ساخت در شیروان دستگیر شدند.

سارقان حرفه‌ای شیروان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس خراسان شمالی، زن سارقی که طلا و جواهرات کودکان شیروانی را سرقت می‌کرد با هوشیاری مأموران پلیس آگاهی روانه زندان شد.

با تلاش مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان شیروان، سارق حرفه‌ای و سابقه دار به هویت ز.د که اقدام به سرقت طلا و جواهر کودکان در سطح معابر می‌کرد، دستگیر شد.

این سارق حرفه‌ای که با ترفند خاصی کودکان را به مکان‌های خلوت می‌کشاند و اقدام به بریدن طلا و جواهرات آنان با قیچی می‌کرد به چند فقره سرقت مشابه و همچنین سرقت طلاجات دختر بچه پنج ساله‌ای اعتراف کرد.

گفتنی است متهم بعد از تشکیل پرونده در اداره آگاهی به مراجع قضایی دلالت و با صدور قرار تأمین، روانه زندان شد.

 

* سارق حرفه‌ای کابل و سیم برق در حین سرقت دستگیر شد

مأموران کلانتری 11 فرماندهی انتظامی شهرستان شیروان، سارق حرفه‌ای و سابقه دار کابل و سیم برق را در حین سرقت دستگیر کردند.

متهم در حال قطع کردن سیم حد فاصل بین دو تیر چراغ برق بوده که با هوشیاری مأموران دستگیر می‌شود.

گفتنی است در بازجویی‌های صورت گرفته، متهم به 22 فقره سرقت کابل و سیم برق اعتراف و پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

 

* سارق حرفه‌ای منازل و ساختمان‌های در حال ساخت به دام افتاد

مأموران پلیس آگاهی شهرستان شیروان در راستای پیشگیری از وقوع سرقت‌ها و کنترل سارقان سابقه دار و ایجاد فضای امن برای شهروندان، با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی، سارق سابقه داری را شناسایی کردند.

مأموران با انجام یکسری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی، متهم را دستگیر، که در بازجویی‌های به عمل آمده از وی، به چهار فقره سرقت منازل معترف شد.

متهم اظهار داشته اموال خرد را از منازلی که نکات ایمنی را رعایت نمی‌کردند به سرقت برده و اموال را برای هزینه مصرف مواد می‌فروخته است.

ضمن اینکه تحقیقات در خصوص دستگیری مالخران ادامه داشته، متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی دلالت و با صدور قرار تأمین، روانه زندان شد.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول