اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان خبر داد

اعتراف سارقان به 48 فقره سرقت منزل در گلستان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی اتظامی استان گلستان گفت: کشف 48 فقره سرقت از منازل شهروندان گلستانی در راستای طرح عملیاتی فجر توسط مأموران پلیس آگاهی کشف شد.

اعتراف سارقان به 48 فقره سرقت منزل در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از اطلاع‌رسانی پلیس گلستان، داوود سلطانی اظهار داشت: طرح عملیاتی فجر با هدف شناسایی و دستگیری سارقان حرفه‎ای و تحت تعقیب طی سه روز در سطح استان گلستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی تصریح کرد: در این عملیات 13 نفر از سارقان حرفه‎ای منازل در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات تخصصی به عمل آمده به 48 فقره سرقت منزل در سطح استان اعتراف کردند.

سلطانی اضافه کرد: طی این مدت همچنین 10 فقره سرقت مغازه، 12 فقره سرقت اماکن و سه فقره سرقت احشام نیز کشف شد.

وی اعتراف سارقان به 28 فقره سرقت وسائل داخل خودرو در گرگان خبر داد و گفت: سارقان وسائل داخل خودرو پس از دستگیری به 28 فقره سرقت در سطح شهر گرگان اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گلستان افزود: در پی افزایش سرقت وسائل داخل خودرو در سطح شهر گرگان مأموران در پلیس آگاهی تحقیقات وسیعی را در خصوص شناسایی و دستگیری عوامل سرقت آغاز کردند.

سلطانی ادامه داد: با شناسایی جغرافیایی جرم و انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی دو نفر از سارقان به نام‎های میثم و داوود دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان تعداد زیادی اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده متهمان به 27 فقره سرقت وسائل داخل خودرو اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: با تلاش مأموران از تمام صحنه‎های سرقت بازسازی صحنه صورت گرفت و شکات نیز شناسایی شدند.

سلطانی در پایان از شهروندان خواست مراقبت‎های لازم را از وسائل نقلیه خود به عمل آورده و با تجهیز وسائل نقلیه سارقان را در رسیدن به اهداف پلید ناکام بگذارند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول