اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوکان تاکید کرد

نگاه ملی نمایندگان مجلس به مشکلات جامعه

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوکان گفت: کاندیداهایی که به مجلس راه یافته‌اند باید نگاه ملی به مشکلات جامعه داشته باشند.

نگاه ملی نمایندگان مجلس به مشکلات جامعه

ماموستا عبدالرحمن خلیفه‌زاده امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تلاش برای رفع مشکلات جامعه با کمترین تنش یکی از وظایف اصلی نمایندگان مجلس است.

وی با تاکید بر همدلی و رفع مشکلات کشور در فضای صمیمی توسط نمایندگان تاکید کرد و افزود: در این زمینه باید تمام نمایندگان مجلس به دور از اختلاف‌هایی که شاید با هم داشته باشند و به دور از جناح‌بندی در راستای رفع مشکلات کشور تلاش کنند.

این مسئول افزود: نمایندگانی که با رای مردم به مجلس راه یافته‌اند در برابر رای‌هایی که مردم به آنها داده‌اند مسئول هستند و باید در راستای تعالی میهن اسلامی خود کوشا باشند.

خلیفه‌زاده با بیان اینکه نباید نمایندگان اجازه دهند تا بدخواهان و تفرقه‌افکنان در بین آنها نفوذ کنند، خاطرنشان کرد: باید تلاش شود مجلس نهم مجلسی قانون‌گذار و فعال باشد.

وی فعال بودن یک مجلس را عامل اصلی پیشرفت آن کشور دانست و اظهار داشت: قوی بودن مجلس یک کشور می‌تواند آن کشور را به سوی رشد و بالندگی بیشتر سوق دهد.

این مسئول اعلام کرد: اگر امروزه می‌بینیم ملت ایران برای دفاع از ارزشهای اسلامی به پای صندوق‌های رای آمده‌اند باید از چنین حضوری تشکر کنیم و تشکر نمایندگان از مردم، امانتداری و انجام وظایف محوله به آنها است.

خلیفه‌زاده گفت: با توجه به توانی که در نمایندگان مجلس نهم می‌بینم بدون شک مجلس نهم یکی از مجلس‌های قوی و به دور از تشنج خواهد بود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول