اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز:

نمایندگان مجلس به دنبال عافیت‌طلبی و رفاه‌جویی نباشند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: نمایندگان مجلس نباید به دنبال عافیت‌طلبی و رفاه‌جویی بوده و باید مدرس‌وار و صادقانه، زبان گویای جهان اسلام و تداوم‌بخش تحول و توسعه کشور در تمام عرصه‌ها باشند.

نمایندگان مجلس به دنبال عافیت‌طلبی و رفاه‌جویی نباشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی زحمتکش صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: آنانی که حضور در عرصه رقابت را انجام تکلیف دانسته و عدم راهیابی را مشیت الهی و خیر خود تلقی کرده‌اند باید در سایر عرصه‌ها خدمت به این مردم خداجوی و دریا‌دل را تداوم بخشند.

زحمتکش ادامه داد: حضور مردم ایران اسلامی در 12 اسفند ماه 90 حضوری با بصیرت و نشان از ایستادگی و صلابت آنان در مقابل دشمنان بود.

وی بیان داشت: مردم با این حضور منسجم یافته خود بار دیگر عرصه را بر دشمنان بشریت تنگ کرده و به همگان فهماندند که هرچه دشمن برای ضربه زدن به این انقلاب منسجم‌تر شود، مردم ایران نیز مانند چشمه‌های زلال جریان یافته و با تبدیل شدن به رودی خروشان در مقابل آنان ایستادگی می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: این پیروزی بر مردم ولایت‌مدار ایران و فارسیان غیور و به ویژه شهروندان سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی مبارک و شهد شیرین آن در کامشان جاودان باد.

در ادامه شهردار شیراز نیز در سخنانی حضور مردم شهر شیراز و استان فارس در انتخابات نهم مجلس را باشکوه و بی‌نظیر عنوان کرد.

علیرضا پاک فطرت ابراز داشت: مردم با حضور خود با رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند و مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول