اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان:

سهمیه 25 درصدی اشتغال خانواده شهدا محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: سرانجام با پیگیری‌های فراوان سهمیه 25 درصدی اشتغال فرزندان شاهد، جانبازان و آزادگان اختصاص می‌یابد.

سهمیه 25 درصدی اشتغال خانواده شهدا محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالعزیز عچرش در نشست سالانه دانشجویان تحصیلات تکمیلی این دانشگاه با اعضای هیئت رئیسه یکی از دغدغه‌های دانشجویان را اشتغال عنوان کرد و گفت: با تصویب این قانون در شورای نگهبان که اخیراً انجام شده، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی موظفند 25 درصد سهمیه استخدام را به فرزندان شاهد، جانبازان 25 درصد به بالا و آزادگان اختصاص دهند.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه بسیاری ابلاغیه‌ها در سازمان‌ها اجرا نمی‌شود و آنها خود را ملزم و مکلف به پاسخگویی به بنیاد شهید نمی‌دانند.

همچنین از برگزاری آزمون استخدامی در فروردین سال آینده و اختصاص سهمیه‌ای به خانواده شهدا و ایثارگران خبر داد و گفت: در این آزمون که همه دستگاه‌های اجرایی استان به طور هماهنگی برگزار می‌کنند حدود 750 نفر سهمیه به خانواده شاهد و ایثارگران اختصاص یافته است.

عچرش تصریح کرد: این آزمون استخدامی در همه رشته‌ها برگزار می‌شود و لازم است فرزندان و خانواده شاهد و ایثارگر از این فرصت استفاده کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان همچنین در پاسخ به طرح مشکل بعضی دانشجویان درباره تأمین خوابگاه دانشجویی به ویژه متاهلان گفت: به دانشجویان عضو صندوق شاهد تا سقف 10 میلیون تومان وام ودیعه مسکن با کارمزد 4 درصد اعطا می‌شود.

وی ادامه داد: برای دانشجویانی که عضو این صندوق نیستند از طریق مکاتبه سازمان بنیاد شهید با بانک‌ها برای دریافت وام اقدام می‌کنیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول