اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه علوم پزشکی شیراز صورت می‌‌گیرد

برگزاری اتاق فکر سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس

خبرگزاری فارس: اتاق فکر سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس در معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می‌شود.

برگزاری اتاق فکر سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس معاونت بهداشتی این دانشگاه اظهار داشت: در راستای سیاست‌گذاری برنامه‌ریزی سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس و ارتقای کیفیت برنامه‌ها و طرح‌ها، اتاق فکر متشکل از 10 نفر از کارشناسان با تجربه از واحدهای مختلف معاونت بهداشتی موثر در سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس شهرستان‌ها تشکیل می‌شود.

رزیتا بخشی‌زاده افزود: برنامه‌ریزی جلسات به دو صورت مدون و موردی تنظیم شده است که جلسات دو ماهه و یا بر حسب مورد با بهره‌گیری از دیگر صاحب‌نظران تشکیل می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه‌ها و طرح‌های سلامت نوجوانان و جوانان و مدارس از جمله مدارس مروج سلامت، طرح سنجش سلامت جسمی، شناسنامه سلامت دانشجو، پدیکلوز (شپش)، واکسیناسیون توأم اول دبیرستان، شیر مدرسه و آهن‌یاری در این جلسات مطرح و در مورد آن‌ها برنامه‌ریزی می‌شود.

بخشی‌زاده در زمینه سایر اهداف نیز گفت: در این جلسات مسائل مربوط به هفته سلامت، ایمنی و حوادث، سنجش دانش‌آموزان عشایر، بیماری‌های واگیر و غیر واگیر در دانش‌آموزان، سامان‌دهی بوفه مدارس و میان وعده‌های خوراکی، مدارس شبانه‌روزی، آموزش سلامت در مدرسه مطرح و در مورد عملیاتی‌تر کردن این برنامه‌ها و ارتقای سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی می‌شود.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول