اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت دشتستان:

بیمارستان جدید برازجان سال 91 به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت دشتستان گفت: بیمارستان جدید برازجان سال 91 به بهره‌برداری می‌رسد.

بیمارستان جدید برازجان سال 91 به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامرضا کهن در جلسه ساماندهی بسته‌بندی خرما در شهرستان دشتستان اظهار داشت: نظارت مستمر و دقیقی بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در شهرستان دشتستان انجام شده و این امر در رشد شاخص‌های بهداشتی تاثیرگذار است.

وی افزود: دشتستان بزرگترین شهرستان استان است و برای رشد و بهبود شاخص‌های بهداشتی در این شهرستان باید تلاش بسیار زیادی انجام دهیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان با اشاره به بهبود خدمات‌رسانی به مردم خاطر نشان کرد: افزایش کیفیت خدمات بهداشتی در این شهرستان مهم‌ترین اولویت مسئولان است و در این راستا از همه توان خود بهره می‌بریم.

کهن با اشاره به احداث بیمارستان جدید برازجان گفت: بیمارستان 160 تختخوابی برازجان سال 91 مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و این بیمارستان نقش مهمی در کیفیت‌بخشی به خدمات دارد.

وی اذعان داشت: بیش از 300 هزار نفر از خدمات بهداشتی در این شهرستان بهره‌مند هستند و روزبه‌روز شاهد بهبود خدمات‌رسانی در حوزه بهداشتی هستیم.

رئیس بهداشت دشتستان در این نشست بر لزوم ساماندهی بسته‌بندی خرما و برنامه سه ساله شبکه بهداشت و درمان برای انجام این امر تأکید کرد و خواستار هماهنگی و همکاری متصدیان و کارشناسان در راستای اخذ مجوزها شد.

  کهن تصریح کرد: شبکه بهداشت و درمان برای همه افراد داوطلب، به منظور اخذ مجوز بهداشتی و مجوز آزمایشگاه همکار در سطح شهرستان مساعدت لازم را به عمل می‌آورد.

وی یادآور شد: باید برای ساختن جامعه‌ای سالم و بهداشتی اهتمام ورزیم و نباید هیچ فرصتی را هدر دهیم.

در این نشست، مسئولان بسته‌بندی خرما در دشتستان نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و بر لزوم ساماندهی این مراکز تاکید کردند.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول