اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار اصفهان:

امکان اسکان 150 هزار نفر در ایام نوروز در اصفهان وجود دارد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: امکان اسکان 150 هزار نفر در ایام نوروز در سطح شهرستان اصفهان وجود دارد و پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی از ظرفیت‌های بسیاری برای پذیرایی از مسافران نوروزی برخوردار است.

امکان اسکان 150 هزار نفر در ایام نوروز در اصفهان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید جمال‌الدین صمصام شریعت پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد دائمی سفر‌های استان اظهار داشت: در حال حاضر ظرفیت‌های موجود در سطح اصفهان برای پذیرایی از مسافران نوروزی در ایام نوروز نسبت به سال گذشته حدود 10 درصد افزایش یافته است.

وی به ظرفیت‌های موجود در سطح استان برای اسکان مسافران نوروزی اشاره کرد و افزود: حدود 10 هزار تخت در سطح استان وجود دارد اما با وجود حدود 9 هزار تخت در شهرستان اصفهان بیشتر هتل‌ها به این شهرستان اختصاص دارد.

معاون عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به ظرفیت‌های اعلام شده از سوی آموزش و پرورش برای پذیرایی از مسافران در ایام نوروز تصریح کرد: بیش از هشت هزار کلاس درس در سطح استان برای ایام نوروز آماده هستند و هر کلاسی حدود پنج نفر ظرفیت دارند.

وی با اشاره به اینکه هشت هزار خانه شخصی نیز در ایام نوروز در اصفهان آماده پذیرایی از مسافران هستند، ادامه داد: وجود  10 هزار چادر و کمپینگ نیز از ظرفیت‌های اسکان نوروزی موجود در اصفهان هستند و اماکن دولتی نیز از ظرفیت پذیرایی از پنج هزار نفر برخوردار هستند.

صمصام شریعت تاکید کرد: امکان اسکان 150 هزار نفر در ایام نوروز در سطح شهرستان اصفهان وجود دارد و پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی از ظرفیت‌های بسیاری برای پذیرایی از مسافران نوروزی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه اسکان مسافران در ایام نوروز باید در سطح اصفهان نباید با مشکلی مواجه شود، اضافه کرد: با توجه به نزدیک بودن ایام نوروز ستاد دائمی سفر‌های استان تمامی سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های مورد نیاز را برای گذراندن سفری خوش و راحت برای مسافران نوروزی را در اصفهان به کار گرفته است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول