اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان یزد:

برگزیدگان مسابقات ملی مهارت تسهیلات حمایتی دریافت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان یزد گفت: برگزیدگانی که در مسابقات ملی و بین‌المللی مهارت حائز رتبه شوند از تسهیلات حمایتی بنیاد نخبگان بهره‌مند خواهند شد.

برگزیدگان مسابقات ملی مهارت تسهیلات حمایتی دریافت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد، حبیب‌الله کارگر با اشاره به آغاز دوازدهمین دوره مسابقات ملی مهارت و حضور کارآموزان یزدی در این مسابقات، از اعطای تسهیلات حمایتی ویژه این افراد خبر داد.

وی، تسهیلاتی که از سوی بنیاد نخبگان استان به برگزیدگان مسابقات ملی مهارت اعطاء می‌شود را اعتبار نوآوری و شکوفایی، تسهیلات نظام وظیفه، کمک هزینه عمره مفرده و هدیه ازدواج اعلام کرد و افزود: برگزیدگان این مسابقات می‌توانند با مراجعه به بنیاد نخبگان استان یزد نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند.

کارگر، تسهیلات نظام وظیفه برای این گروه را معافیت تحصیلی در تمام مقاطع تحصیلی، خروج از کشور بدون سپردن وثیقه برای شرکت در همایش‌ها و مسابقات علمی و طی خدمت نظام وظیفه با انجام دوره آموزش نظامی به اضافه پژوهش در قالب طرح تحقیقاتی برای نیروهای مسلح با موضوعات مورد نیاز کشور برشمرد.

وی برگزاری این مسابقات را فرصتی برای نشان دادن توانایی‌ها و استعدادهای جوانان در محیطی علمی و سالم دانست و بیان کرد: مسابقات ملی مهارت زمینه پیشرفت و ترقی کشور را در عرصه‌های علمی نشان می‌دهد و پلی برای عبور از تحریم‌ها و محدودیت‌های ایجاد شده برای کشور محسوب می‌شود که در این راستا حمایت مسئولان و دولت در این بخش مورد نیاز است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد از جمله اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت را کشف استعدادهای حرفه‌ای جوانان برای شکوفایی مهارت‌ها، ترویج و ارتقاء فرهنگ مهارت‌آموزی، شناسایی کمبودهای آموزشی و ارتقاء سطح استانداردهای آموزش مهارت در کشور اعلام کرد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول