اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام شهردار کرمان:

300 سکو اسکان در جنگل قائم کرمان احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام شهردار کرمان گفت: در راستای توسعه و گسترش فضای تفریحی و گردشگری مجموعه جنگل قائم قرار است در سال جدید 300 سکوی اسکان، سرویس بهداشتی، آب‌خوری و وسایل بازی در بخشی از این مجموعه ایجاد شود.

300 سکو اسکان در جنگل قائم کرمان احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین کردی پیش از ظهر امروز در آیین معرفه مجموعه تفریحی جنگل قائم کرمان با اشاره به پراکندگی و گستردگی مجموعه جنگل قائم اظهار داشت: این مجموعه تفریحی نیاز به مدیریت مستقل برای انجام اقدامات مختلف و نظارت جدی بر مجموعه دارد که در آن مستقر باشد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های اجرایی در مجموعه جنگل قائم باید با ارتباط، هماهنگی و همکاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری منطقه چهار و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری انجام شود.

قائم‌مقام شهردار کرمان ابراز داشت: مدیریت این مجموعه نیازمند هماهنگی، هم‌فکری و تأمل دو طرفه با واحدهای یاد شده برای اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و اجرای فعالیت‌های خدماتی، رفاهی و عمرانی است.

کردی افزود: در راستای توسعه و گسترش فضای تفریحی و گردشگری مجموعه جنگل قائم قرار است در سال جدید 300 سکوی اسکان، سرویس بهداشتی، آب‌خوری و وسایل بازی در بخشی از این مجموعه ایجاد شود.

به گزارش فارس در این نشست از سوی قائم‌مقام شهردار کرمان، محمد ایلاقی به عنوان مدیر مجموعه جنگل قائم معرفی شد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول