اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت و معدن گلستان خبر داد

ایجاد شهرک تفریحی در ساحل بندرگز

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان گفت: فضای کسب و کار در بخش خصوصی بسیار متحول شده و به‌زودی در ساحل شهرستان بندرگز شهرک تفریحی ایجاد می‎شود.

ایجاد شهرک تفریحی در ساحل بندرگز
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رمضانعلی بهرامی شامگاه شنبه در جمع صنعت‌گران و تجار شهرستان بندرگز اظهار داشت: ساحل بندرگز یکی از جاذبه‎های بکر استان است که تاکنون کسی آنجا را برای سرمایه‎گذاری کشف نکرده است.
وی تصریح کرد: اتاق بازرگانی استان تنها دوره‎ای است که توانسته با خانه صنعت و معدن تعامل بسیار خوبی داشته باشد همچنین حمایت و پشتیبانی مقامات دولتی سبب شده تا شاهد اتفاقات خوبی در بخش خصوصی باشیم. 
رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان از حمایت‎های ویژه استاندار قدردانی کرد و افزود: استاندار با وجود مشغله‌کاری حتی بعد از ساعت اداری و بدون هماهنگی قبلی، به اتفاق یک سرمایه‎گذار به‎صورت چهره‎به‎چهره با استاندار ملاقات داشتیم که داشتن این دغدغه از طرف استاندار گلستان، نویدبخش آینده‌ای روشن برای صنعت استان خواهد بود .
بهرامی یادآور شد: تا پایان سال خبرهای خوشایندی از ساحل بندرگز شاهد خواهیم بود، سرمایه‎گذار وارد این منطقه شده، منابع مالی نیز آماده است امیدواریم بتوانیم رونق خوبی در این منطقه صورت بگیرد که اتاق بازرگانی نیز پشتیبان این کار است و فضای خوبی در بخش خصوصی حاکم شده که امیدواریم همکاری و هماهنگی بخش دولتی را هم در این زمینه داشته باشیم.
وی با بیان اینکه یکی از جاذبه‎های جذب سرمایه‎گذاری اجرای پروژه گردشگری است، خاطر نشان کرد: 30 ژانویه قرار است عملیات ساخت‎و‎ساز ساحل بندرگز شروع شود که حتی ماشین‌آلات آن نیز در سایت مستقر شده است.
انتهای پیام/ن۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول