اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

17 اسفند

همایش تامین مسکن همدان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست حوزه مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از برگزاری همایش تامین مسکن استان خبر داد.

همایش تامین مسکن همدان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی همدان، حسین جلالیان از برگزاری همایش تامین مسکن استان خبر داد و اظهار کرد: این همایش در روز چهارشنبه 17 اسفند ماه سال جاری در محل سالن شهدای استانداری برگزار خواهد شد.

وی درباره اعضاء شرکت‌کننده در این همایش بیان داشت: در این همایش اعضاء شورای تامین مسکن استان، انبوه‌سازان، جامعه مهندسان و مدیران استانی و شهرستانی حضور خواهند داشت.

سرپرست حوزه مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان هدف از برگزاری این همایش را تبیین سیاست‌های کلان دولت برای تولید مسکن و همچنین بررسی عملکرد تامین مسکن استان اعم از مسکن مهر، روستایی، زودبازده و بافت فرسوده طی سال جاری و برنامه‌ریزی احداث مسکن سال 1391 عنوان کرد.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: دبیر این همایش مهندس میرجعفریان قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان و ریاست همایش نیز بر عهده استاندار خواهد بود.

انتهای پیام/خ۳۰/چ3000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول