اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

بسیج در پایداری نظام اسلامی سهم اساسی دارد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه بسیج سهم اساسی در پایداری نظام اسلامی ایران دارد گفت: توسعه و پیشرفت ما نیازمند فکر، همکاری و همدلی مهندسان بسیجی است.

بسیج در پایداری نظام اسلامی سهم اساسی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، ابوطالب شفقت در نشست با مهندسان بسیجی اظهار داشت: بسیج جمعیتی سازمان یافته است که با علم و اعتقاد برای خدا کار می‌کند.

وی بسیج را یکی از عناصر پایداری انقلاب برشمرد و افزود: امروز حتی در بیرون از مرزهای جغرافیایی این کشور نیز بسیاری از شخصیت‌های سیاسی معتقدند، بسیج سهم اساسی در پایداری نظام ایران داشته دارد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با اشاره به اینکه مهندس یعنی کسی که در کارش دقت و تلاش بسیاری می‌کند، اظهار داشت: یک مهندس بسیجی باید دقت و تلاش خود را مضاعف کند.

وی با بیان اینکه خراسان شمالی در بعد عمران و آبادی نسبت به سایر استان‌ها عقب است، گفت: برای توسعه و پیشرفت استان در حوزه‌های مختلف نیاز به فکر، همکاری، همدلی و هماهنگی شما مهندسان بسیجی داریم.

شفقت با بیان اینکه در بعد منابع نیز دچار کمبود هستیم، تصریح کرد: شما مهندسان باید نقاط ضعف را شناسایی کرده و با فکر خود تولید منابع کنید.

وی یکی از ضعف‌های اساسی را نبود پیمانکاران بومی در استان عنوان کرد و گفت: این امر مشکلات بسیاری در بعد اشتغال، سرعت و کیفیت کار و بالا بردن هزینه‌ها ایجاد می‌کند.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه برای توانمند کردن استان در حوزه عمرانی و مهندسی مشکل جدی داریم، افزود: باید فکر دانشگاهیان خود را از مبانی تئوری به سمت مبانی کاربردی سوق دهیم.

وی یادآور شد: برای ارتقای توانمندی حوزه مهندسی و عمرانی استان، نیازمندیم که مهندسان بسیجی در حوزه نیروی انسانی، دانش فنی، نرم افزاری، ساختاری و تشکیلاتی ما را کمک و مشاوره دهند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تصریح کرد: گام اول در این راستا این است که ابتدا خود را تقویت کرده و کارآفرین باشید.

وی با بیان اینکه امروز در کشور این ظرفیت را داریم که برخی از پیمانکاران بزرگ را به خارج از مرزها بفرستیم، گفت: اگر در حین کار اصول دینی و تفکر بسیجی را رعایت کنیم می‌توانیم فرهنگ ناب اسلامی را در دنیا گسترش دهیم.

شفقت تدوین نظام ارتقا و توانمندی عمران و آبادی استان و تدوین نظام نظارت و ارزیابی بر فعالیت‌های عمرانی بر سطح استان را دو رویکرد مهم خراسان شمالی در حوزه عمرانی عنوان کرد.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول