اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 17 خبر داد

مشارکت بسیجیان در ساختارهای اجتماعی ثمرات بی‌شماری برای محلات دارد

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 17با اشاره به ثمرات مشارکت بسیجیان در ساختارهای اجتماعی گفت: مشارکت بسیجیان در ساختارهای اجتماعی ثمرات بی‌شماری برای محلات دارد.

مشارکت بسیجیان در ساختارهای اجتماعی ثمرات بی‌شماری برای محلات دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، عظیم بابایی بعدازظهر امروز در مجمع فرماندهان و اعضای شوراهای مقاومت بسیج ناحیه حبیب ابن مظاهر خواستار ورود و مشارکت بسیجیان در فرایند فعالیت‌های شورایاری‌ها و اجرای طرح‌هایی  همچون استقبال از بهار شد و حضور تفکر بسیجی در ساختارهای اجتماعی را برای رشدو توسعه محلات ضروری دانست.

شهردار منطقه 17 با اشاره به حماسه آفرینی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: عنایات و رهبری امام (ره) منجر به پیروزی انقلاب شد که امروز باید برای انقلاب که در دنیا الگو شده خدشه ای وارد نشود و ممکن است ما در جاهایی دچار غفلت شویم و رمز ماندگاری ملت و انقلاب ما نیز همین تلاش بر پاسداری از اصول است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز ما در نقطه حساسی هستیم و باید تلاش کنیم که حضور مردم در صحنه انتخابات بیشتر باشد و در این عرصه اولین مقطع چشم دنیا به ماست و ما نیز در منطقه سعی کردیم شرایط را طوری فراهم کنیم تا فضای عمومی منطقه به سمت جلب مشارکت حداکثر مردم و پر شور برگزار کردن انتخابات باشد.

بابایی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پروژه‌های در دست افتتاح در دارالشهدای تهران گفت: امسال با توجه به نوسانات اقتصادی و مشکلاتی که وجود داشت تدبیری اندیشیده شد تا پروژه های جنوب تهران با مشکل روبرو نشود و در منطقه ما این موضوع در دستور کار قرار گرفت و 161 پروژه آماده بهره‌برداری شده است.

شهردار منطقه 17 عنوان کرد: در سال 90 نزدیک به 120 میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف برای توسعه منطقه هزینه شد.

وی همچنین در پاسخ به درخواست یکی از بسیجیان در ارتباط با اقدامات مشترک فرهنگی بسیج و شهرداری گفت: بسیجیان با حضور پر رنگ‌تر در فرآیند انتخابات و فعالیت‌های شورایاری‌ها و مدیریت محله می‌توانند گام‌های بزرگی را برای بهره‌برداری از امکانات و زیر ساخت‌های فرهنگی تدارک دیده شده در محلات فراهم سازند و از نظر ما بهترین کسانی که می‌توانند از این امکان فرهنگی سطح محلات بهره‌برداری کنند، بسیجیان هستند.

بابایی تاکید کرد: بنا براین انتظار می‌رود در طرح استقبال از بهار و پاکسازی و نظافت شهر با حضور بسیجیان در کنار شورایاران بتوانیم به خوبی این طرح را به اجرا درآوریم و محلات نوسازی و نظافت شوند.

شهردار منطقه 17 با اشاره به برگزاری دوازدهمین کنگره 4 هزار شهید منطقه 17 گفت: با توجه به نزدیک شدن کنگره شهدا باید همه با هم تلاش کنیم تا دوازدهمین کنگره به‌صورت آبرومندانه و با شکوه بیشتر برگزار شود.

همچنین در بخش دیگری از این نشست تقی‌آبادی جانشین ناحیه مقاومت بسیج حبیب‌ابن‌مظاهر در جمع بسیجیان با اشاره به راه‌اندازی ناحیه مقاومت بسیج حبیب ابن مظاهر گفت: راه‌اندازی ناحیه مقاومت بسیج حبیب ابن مظاهر در منطقه 17 حاصل تلاش‌های مدیریت شهری منطقه است و ما از تلاش‌های شهرداری برای تامین زمین مورد نیاز برای احداث محل ستاد این ناحیه تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول