اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 91 صورت می‌گیرد

افزایش سهم اقشار بسیجی از 5 به 10 قشر

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی استان همدان از افزایش سهم اقشار بسیجی همدان در برنامه‌های علمی از 5 به 10 قشر خبر داد.

افزایش سهم اقشار بسیجی از 5 به 10 قشر

یعقوب حضرتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه بسیج علمی در دو بخش مدیریت علمی و مدیریت مطالعات انجام وظیفه می‌کند، اظهار کرد: در قسمت مدیریت علمی در سال جاری هشت برنامه به انجام رسیده که از جمله همایش بزرگ علم و فناوری بسیج ، ایجاد خانه نخبگان و حمایت از 20 طرح اختراعی، بازدید علمی به تعداد 97 نفر از مراکز علمی در استان مرکزی و پژوهشکده رویان بوده است.

وی ادامه داد: در بحث مدیریت مطالعات 20 پروژه نظرسنجی، آموزش‌ پژوهشگران به تعداد 120 نفر و نیز هفت پروژه‌ استانی نیز انجام شد.

مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی استان همدان بر اساس بررسی عملکرد سال 90، سازمان بسیج علمی پژوهشی استان همدان در رتبه دوم کشوری قرار گرفته و از نظر عملکردی مدیریت مطالعات نیز این سازمان توسط پژوهشکده مطالعات و تحقیقات بسیج رتبه نخست را کسب کرد.

وی در ارتباط با برنامه‌های سال 91 نیز ابراز کرد: از جمله برنامه‌های شاخص سال آینده، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و نظریه‌پردازی توسط بسیج دانشجویی، بسیج جامعه زنان و بسیج طلاب، برنامه‌های بسیج اساتید، راه‌اندازی حلقه‌های علمی در دانشگاه‌ها خواهد بود.

حضرتی با اشاره به برگزاری طرح" آیه‌های تمدن " به صورت کوتاه‌مدت و بلندمدت و برگزاری جشنواره‌های علمی، عنوان کرد: بسیج مهندسین در سال 91 ضمن انجام اردوهای علمی برای مهندسان بسیجی اقدام به راه‌اندازی کارگاه توانمندسازی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی طرح "آیه‌های تمدن" را در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خواهد داشت، افزود: برنامه‌های علمی در سطوح پایگاه‌های محلات نیز در برنامه قرار دارد که لازمه اجرای برنامه‌های علمی در سطوح پایگاه‌های محلات مشخص شدن مسئول علمی در هر پایگاه است.

مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی استان همدان با بیان اینکه میزان افزایش اعتبارات علمی نسبت به سال 90، 100 درصد بوده است، ابراز داشت: افزایش اعتبار این امید را می‌دهد که گفتمان علمی در بسیج اساتید آغاز و تا قشر دانش‌آموزی رونق و ادامه یابد.

وی عنوان کرد: بسیجیانی که در همه اقشار مختلف بسیج عضویت دارند و حتی کسانی که در بسیج عضویت ندارند برای ارائه طرح‌های اختراعی و پژوهشی خود می‌توانند به بسیج علمی مراجعه کنند. مهمترین برنامه سال 91 بسیج علمی پژوهشی افزایش سهم اقشار بسیجی از برنامه‌های علمی از 5 به 10 قشر است.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول