اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نوروز 91

480 نفر از بسیجیان مازندران به مناطق جنگی جنوب اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج شرکت گاز مازندران گفت: 480 نفر از بسیجیان شرکت گاز مازندران به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

480 نفر از بسیجیان مازندران به مناطق جنگی جنوب اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت گاز مازندران، سید حمزه عمادی هدف از این اردوها را آشنا شدن نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: کاروان‌های راهیان نور به لحاظ ایجاد فضاهای فرهنگی و معنوی یک سفر تحول‌گرایانه در جوانان است.

وی بر لزوم انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نسل جدید امروز تاکید کرد و گفت:‌ کاروان‌های راهیان نور پل ارتباطی بین نسل انقلاب و دفاع مقدس و نسل امروز است تا فرهنگ و تفکر و آن اندیشه ناب را به نسل حاضر منتقل کند.

وی کاروان‌های راهیان نور را کاری فرهنگی و بازتاب حماسه دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: راهیان نور درهای بصیرت دینی را به روی زائران باز می‌کنند و آنان را با ایثار، معرفت و ازخودگذشتگی آشنا می‌کند.

عمادی با بیان اینکه کارکنان گاز مازندران و خانواده‌های آنها در هفت مرحله از 25 اسفند امسال تا 13 فروردین سال آینده از مناطق شوش، طلائیه، فکه، دهلاویه، چزابه، هویزه، شلمچه، اروندکنار و خرمشهر بازدید می‌کنند، گفت: سفر به سرزمین‌های نور تجدید میثاق با شهدای ارزشمند هشت سال دفاع مقدس و ترویج روحیه شهادت طلبی، ایثار و استقامت در برابر تهاجم فرهنگی دشمن است.

وی خاطرنشان کرد: چنین سفرهایی نه تنها باورهای دینی و مذهبی خانواده‌ها را تقویت می‌کنند بلکه درس ولایت‌مداری و دشمن ستیزی را نیز به آنها می‌آموزد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول