اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل پیش‌بینی کرد

افزایش 10 درصدی مسافران نوروزی در نوروز 91

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل افزایش 10 درصدی مسافران نوروزی در تعطیلات سال نو را پیش‌بینی کرد.

افزایش 10 درصدی مسافران نوروزی در نوروز 91

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان اردبیل اظهار داشت: اردبیل آمادگی پذیرش میهمانان و گردشگران را از 25 اسفندماه با فعال کردن ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی دارد.

وی با اشاره به ضرورت آمادگی و افزایش هماهنگی مجموعه دستگاه‌های اجرایی در خدمات‌رسانی به میهمانان و گردشگران در تعطیلات نوروزی خاطرنشان کرد: همه کمیته‌ها باید با در نظر گرفتن شرایط جوی و پیش‌بینی افزایش 10 درصدی گردشگران نوروزی در سال نو امکان پذیرش و مدیریت بیش از 1.5 میلیون مسافر و گردشگر را تنها در شهرستان اردبیل فراهم کنند.

فرماندار اردبیل با تاکید بر تنظیم لیست کشیک فعال ادارات و پاسخگویی توسط کمیته‌های عضو ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی یادآور شد: تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر در مسیرهای پر‌تردد توسط شرکت‌های خدماتی، مرمت، لکه‌گیری، آبپاشی و پاکسازی میادین و خیابان‌ها و ... توسط عوامل شهرداری باید در زمان معین انجام شده و از تاریخ 25 اسفندماه باید به معنای واقعی در مناطق شهری و معابر عمومی آماده پذیرایی از میهمانان باشیم.

اکبری بر ساماندهی مبادی ورودی و خروجی محورهای مواصلاتی تاکید کرد و افزود: فعالیت ستاد تسهیلات نوروزی در هدفی مشترک و هماهنگ و با مدیریت ارائه تسهیلات و خدمات مورد نیاز باید با به کارگیری همه امکانات فنی و نیروی انسانی ماهر عملیاتی شود.

این مسئول بر استقرار اکیپ‌های امداد و نجات و آمادگی کامل پلیس راه و راهداران در طول محورهای مواصلاتی اردبیل تاکید کرد.

فرماندار اردبیل ادامه داد: انتظار داریم همه دستگاه‌ها با تجهیز امکانات برای رسیدگی به وضعیت اورژانسی که در کمترین زمان ممکن آماده عملیات برای حوادث طبیعی و سوانح غیر‌مترقبه می‌باشد اقدام لازم را عملیاتی کنند و در این راستا هیچ مسئول شهرستانی نمی‌تواند بدون هماهنگی و تعیین جانشین پاسخگو محل خدمت خود را ترک کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبری در پایان سخنان خود از آغاز فعالیت ستاد تسهیلات نوروزی مرکز استان در قالب کمیته‌های نظارت و ارزیابی، برنامه‌ریزی و پشتیبانی، اسکان و پذیرایی، بهداشت و درمان، فرهنگی و اجتماعی، امنیتی و انتظامی و تبلیغات و اطلاع‌رسانی خبر داد و اظهار داشت: 15 هتل و مهمانسرا و 35 آموزشگاه در قالب 250 باب کلاس مجهز به امکانات رفاهی و خدماتی آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول