اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای چندمین بار اعلام شد

برخورد شدید با عرضه‌‌کنندگان قلیان در شیراز

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب شیراز به برخورد شدید با سارقان به عنف، زورگیران و حاملان سلاح سرد، رانندگان مزاحم در سطح شهر و عرضه‌کنندگان قلیان در شیراز، تاکید کرد.

برخورد شدید با عرضه‌‌کنندگان قلیان در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، علی القاصی با تأکید بر این که وجود حتی یک مورد سرقت و زورگیری در شیراز قابل قبول نیست اظهار داشت: در همین راستا مصوب شد تا نیروی انتظامی با راه‌اندازی گشت‌های نامحسوس موتورسوار و استفاده از یگان امداد با این افراد برخورد و آنان را به مراجع قضایی تحویل دهد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی تمهیدات لازم را برای برخورد قاطع قضایی با سارقان به عنف و زورگیران و همچنین حاملان سلاح‌های سرد فراهم کرده است.

دادستان مرکز استان همچنین طرح ویژه برخورد قانونی با رانندگان و مزاحمان در سطح شهر به ویژه در محدوده بلوار ستارخان، بلوار چمران، بلوار جمهوری و بلوار رازی را از دیگر طرح‌های ویژه دادستانی شیراز و نیروی انتظامی در روزهای پایانی سال خواند و افزود: تمام افرادی که موجبات اخلال در نظم عمومی و جریحه‌دار شدن عفت عمومی را فراهم کنند مشمول برخورد قاطع پلیس امنیت اخلاقی قرار می‌گیرند و برای این افراد پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

القاصی همچنین در مورد طرح مقابله با عرضه قلیان در سطح شهر و پارک‌ها و تفرجگاه‌های شیراز تصریح کرد: حسب گزارشات اعلامی مبنی بر اعمال غیر متعارف و ترغیب جوانان به مصرف قلیان، با تمام اماکن عمومی، باغات و تفرجگاه‌های سطح شهر شیراز که اقدام به عرضه قلیان کنند، ضمن جمع‌آوری با مرتکبان برخورد قانونی انجام و در اسرع وقت به دادستانی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول