اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انجام طرح ضربتی

100 عدد قلیان در همدان جمع‌آوری شد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت استان همدان گفت: در راستای اجرای طرح ضربتی جمع‌آوری قلیان، در سه منطقه گنج‌نامه، بلوار ارم و مسیر جاده حیدره همدان، 100 قلیان جمع‌آوری شد.

100 عدد قلیان در همدان جمع‌آوری شد
محمدمهدی مجذوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در حوزه نظارت بر باغ ـ رستوران‌ها جلسات متعددی انجام شده است، اظهار کرد: آب آشامیدنی مورد استفاده، نحوه دفع پسماندها، فاضلاب و عرضه قلیان در باغ ـ رستوران‌ها که به طور نابسامانی وجود دارد از جمله مواردی است که همواره از مرکز بهداشت استان همدان مورد پیگیری قرار دارد.
وی تصریح کرد: در مرکز بهداشت استان همدان در راستای برخورد با عرضه قلیان در اماکن عمومی و باغ‌ ـ رستوران‌ها حساسیت زیادی به خرج داده‌ایم و برای ساماندهی این موضوع درخواست همکاری سایر دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله شهرداری و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری داریم.
رئیس مرکز بهداشت استان همدان با تأکید بر لزوم حفظ و ارتقای سلامت شهروندان در اماکن تفریحی و توریستی ابراز کرد: هدف اصلی ما از جمع‌آوری قلیان در سطح این مراکز، توجه به امر بهداشت و نیز کاهش مصرف قلیان در بین مردم جامعه خصوصاً جوانان است.
وی گفت: با همکاری واحد بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت همدان و اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی شامگاه روز سه شنبه بیستم دی ماه جاری در سه گروه جداگانه و در سه مسیر ( گنج نامه ، بلوار ارم و مسیر جاده حیدره ) به صورت ضربتی اقدام به جمع‌آوری قلیان‌ها کرده‌ایم.
مجذوبی بابیان اینکه قلیان‌های جمع‌آوری شده در گنج نامه، بلوار ارم و مسیر جاده حیدره بوده است، متذکر شد: بر اساس اقدام ضربتی مرکز بهداشت، اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی و واحد بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت، در نهایت طی 30 مورد بازرسی از مسیرهای یاد شده قریب به 100 عدد قلیان از سطح شهر، جمع‌آوری و توقیف شد.
وی در پایان با بیان اینکه امر برخورد و جمع‌آوری قلیان همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: قلیان‌های جمع‌آوری شده در مراسم خاصی منهدم خواهد شد.
انتهای پیام/خ30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول