اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری کردستان:

راه ارتباطی 65 درصد روستاهای کردستان قطع است

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری استان کردستان از مسدود شدن شش محور اصلی و فرعی و 65 درصد از راه‌های روستایی این استان خبر داد.

راه ارتباطی 65 درصد روستاهای کردستان قطع است

عطاءالله قادری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با وجود تلاش شبانه‌روزی عوامل راهداری اما محورهای اصلی سنندج ـ سقز، دیواندره ـ بیجار و بانه ـ سقز همچنان مسدود است.

وی تصریح کرد: هدف اصلی راه و ‌ترابری باز کردن راه‌های اصلی در کوتاه‌ترین زمان ممکن است به همین منظور با بسیج تمامی امکانات سعی داریم تا شامگاه امروز سه محور اصلی استان را بازگشایی کنیم.

مدیرکل راه و ترابری استان کردستان خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بازگشایی محورهای فرعی مسدود شده استان نیز از فردا آغاز خواهد شد.

به گفته قادری در حال حاضر بیش از 65 درصد از راه‌های روستایی استان نیز مسدود و تلاش عوامل راهداری برای بازگشایی آنها به صورت شبانه‌روزی ادامه دارد.

شایان ذکر است بسته شدن راه‌های ارتباطی شمارش آرای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را هم به تأخیر انداخت به طوری که عصر دیروز با استفاده از بالگردهای هلال احمر موفق به انتقال صندوق‌های آرا به حوزه انتخابیه سنندج شدند.

بارش این میزان برف و کولاک در استان در چند سال اخیر بی‌سابقه بود و تمامی دستگاه‌های امدادرسان و مردم را نیز غافلگیر کرد.

به گفته مدیرکل راه و ترابری کردستان، متأسفانه به دلیل برف سنگین و کولاک شدید چند روز اخیر برخی از ماشین‌آلات راهداری دچار نقص شده‌ و اکنون قابل استفاده نیستند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول