اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس خبر داد

اجرای طرح 4 بانده‏سازی جاده رودهن فیروزکوه

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس از اجرای طرح چهار بانده‏سازی جاده رودهن فیروزکوه خبر داد.

اجرای طرح 4 بانده‏سازی جاده رودهن فیروزکوه

شاهرخ رامین امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: اجرای طرح تعریض جاده تهران فیروزکوه در مقاطع حدفاصل رودهن تا فیروزکوه پیش از این صورتی اجرایی به خود نگرفته بود.

رامین ادامه داد: این امر با پیگیری‏های متعدد در این مسیر عملیاتی اجرایی شد و با حضور مسئولان امر گشایش یافت تا اهالی این دو شهرستان و همچنین هم‏وطنان دیگر نقاط کشور با خیالی آسوده این مسیر خطرساز در گذشته را طی کرده و از مسافرت خود لذت ببرند.

وی افزود: در نهایت بیشتر وعده‏ها در این بخش محقق شد و این پروژه با حضور وزیر مسکن و شهرسازی، استاندار تهران و دیگر مسئولان کشوری، استانی و محلی به بهره‏برداری رسید.

* زیرگذر دلیچای، رفع خطر از مردمان کوهپایه

نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: پل دلیچای از جمله مناطق خطرساز و نقاط حادثه‏خیز جاده‏ای استان تهران محسوب می‏شد.

وی افزود: سوانح این مسیر به دلیل فقدان مسیر زیرگذر مناسب و قطع خطرناک جاده توسط خودروهای اهالی محلی گاهی حوادثی دلخراش را رقم می‏زند.

رامین اضافه کرد: از این‌رو پیگیری‏های انجام شده، نظر کارشناسی متخصصان امر و مساعدت‏های مسئولان به آغاز مراحل عملیاتی پل زیرگذر دلیچای انجامید.

نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اجرای این وعده به دلیل برخی مشکلات غیرقابل پیش‏بینی در مسیر راه‏سازی طرح زیرگذر دلیچای کمی به درازا انجامید اما در نهایت افتتاح آن، آسودگی خاطر به مردمان شهیدپرور کوهپایه هدیه کرد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول