اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شعار "به یاد هر شهید یک نهال نخل"

10 هزار اصله نهال در جاده شلمچه غرس شد

خبرگزاری فارس: سرپرست منطقه آزاد اروند از کاشت 10 هزار اصله نهال در منطقه آزاد اروند با شعار "به یاد هر شهید یک نهال نخل" خبر داد.

10 هزار اصله نهال در جاده شلمچه غرس شد

بهروز حسینی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: کاشت صدها اصله نهال در مسیر شلمچه به طول 10 کیلومتر از سوی این سازمان آغاز شد.

وی افزود: به منظور توسعه سرانه و ایجاد فضای سبز مطلوب در منطقه، 10 هزار اصله گونه مختلف گیاهی شامل گل، کانیکارپوس و گیاهان تزئینی در مناطق شهری و صنعتی توزیع و در جاده شلمچه کاشته شد.

سرپرست منطقه آزاد اروند ادامه داد: ‌با توجه به تقدس ناحیه شلمچه و تردد کاروان‌های راهیان نور و نیز حجم گسترده صادرات منطقه آزاد اروند از این ناحیه مرزی، ایجاد فضای سبز در مسیر این جاده یکی از ضرورت‌ها محسوب شده که فاز اول آن از امروز آغاز شد.

وی اضافه کرد: تصمیم داریم به یاد هر شهید در منطقه شلمچه یک نهال نخل، که نماد ایستادگی مردم خطه شهید پرور آبادان و خرمشهر است بکاریم.

حسینی‌فر همچنین از توزیع هزاران اصله نهال در بین شهروندان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به ضرورت ایجاد فضای سبز،‌ گونه‌های مختلف نهال در بین شهروندان و ساکنان مناطق و محله‌های منطقه آزاد اروند به‌صورت رایگان توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: ‌با کاشت هزاران نهال در جاده شلمچه و نگهداری از آنها امیدواریم به‌زودی شاهد فضای سبزی مطلوب و مناسب باشیم.

سرپرست منطقه آزاد اروند گفت: همه تلاش این سازمان در راستای ارتقای سطح زندگی شهروندان است.

وی در ادامه عنوان کرد: باید یاد شهیدا و رزمندگان دفاع مقدس را در همه احوال و دوران‌ها زنده و گرامی‌داشت.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول