اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت در 4 رده سنی

برترین‌های شنای قهرمانی پیشکسوتان قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: پیکارهای شنا قهرمانی رده سنی پیشکسوتان استان قم با معرفی افراد برتر چهار رده سنی به کار خود پایان داد.

برترین‌های شنای قهرمانی پیشکسوتان قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های ورزشی قهرمانی رده سنی پیشکسوتان قم به همت انجمن پیشکسوتان ورزش استان برنامه‌ریزی شد و طی آن ورزشکاران شرکت کننده در چهار رده سنی برای کسب عناوین برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

شناگران پیشکسوت شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها در رده‌های سنی 49 تا 54 سال، 55 تا 59 سال، 60 تا 65 سال و بالای 65 سال در استخر شهید حسین دخانچی مجموعه ورزشی 15 خرداد قم برای کسب عنوان با یکدیگر پیکار کردند.

در پایان این دوره از مسابقات و در رده سنی 49 تا 54 سال در ماده 50 متر کرال سینه، ذبیح الله رشید الاسلامی با بهترین زمان بالاتر از دیگر رقبا در جایگاه نخست ایستاد و موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از پیکارها شد، در حالی در این رده سنی محمدحسین موتمنی در جایگاه دوم ایستاد و عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و محمد صالح به مقام سوم دست یافت.

در همین رده سنی و در شنا 50 متر قورباغه‌هادی ذوالفقاری با کسب بهترین رکورد در جایگاه نخست ایستاد و عنوان قهرمانی این دوره از پیکارها را از آن خود کرد، در حالی که در این ماده محمدحسین موتمنی باز هم به مقام دوم دست یافت و در نهایت این ذبیح الله رشید الاسلامی بود که توانست مقام سوم این ماده از شنا قهرمانی پیشکسوتان قم را از آن خود کند.

رقابت‌های رده سنی 55 تا 59 سال نیز از جذابیت بالایی برخوردار بود و طی آن در شنا 50 متر کرال سینه‌هادی ذوالفقاری موفق به کسب عنوان نخست شد.

در پایان رقابت شناگران شرکت کننده در پیکارهای رده سنی 60 تا 65 سال مسابقات شنا قهرمانی رده سنی پیشکسوتان استان قم، در شنا 25 متر کرال سینه علی فرهمند موحد بهترین رکورد را به خود اختصاص داد و موفق به کسب مقام نخست شد.

در این ماده غلامرضا خانی در جایگاه دوم قرار گرفت و توانست عنوان نایب قهرمانی شنا پیشکسوتان قم را به دست بیاورد، ضمن اینکه اکبر درخشش‌فر موفق به کسب عنوان سوم شد.

در همین رده سنی و در ماده 25 متر قورباغه بار دیگر این علی فرهمند موحد بود که توانست عنوان نخست را از آن خود کند، ضمن اینکه غلامرضا خانی در این ماده در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان شد و عنوان سوم به محمد صالح رسید.

در رده سنی بالای 65 سال و در شنا مسافت 25 متر کرال سینه، محمدحسین جمال موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی شد، اصغر درخشش‌فر در جایگاه دوم ایستاد و عنوان دوم را کسب کرد در حالی که عباس خدابخشی در این ماده سوم شد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول