اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

تجلیل از 27 پیشکسوت عرصه تعلیم و تربیت در قروه

خبرگزاری فارس: 27 پیشکسوت عرصه تعلیم و تربیت شهرستان قروه صبح امروز در مراسمی با حضور فرماندار و جمعی از فرهنگیان این شهرستان تجلیل شد.

تجلیل از 27 پیشکسوت عرصه تعلیم و تربیت در قروه

به گزارش خبرگزاری فارس از  قروه، فرماندار قروه صبح امروز در این مراسم با اشاره به اینکه 800 نفر از جمعیت بازنشسته در شهرستان قروه از فرهنگیان هستند اظهار کرد استفاده از توان بالا و تجربیات ارزشمند این قشر در عرصه‌های گوناگون نقش مهمی در پیشبرد برنامه های اجرایی شهرستان دارد.

نادر فخری با بیان اینکه نیروی انسانی بزرگترین سرمایه هر کشوری محسوب می‌شود، افزود: معلمان مهم‌ترین نقش را در تربیت و تعالی این سرمایه عظیم دارند.

فخری در ادامه نقش فرهنگیان و به ویژه بازنشستگان فرهنگی را در جلب مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: با توجه به مشارکت بسیار مطلوب مردم شهرستان قروه در انتخابات سال‌های گذشته، امسال جشن بزرگ مشارکت حداکثری پس از انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با یادآوری نقش افراد تأثیرگذار در ترغیب مردم به حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی تصریح کرد: انتخابات این دوره نخستین انتخابات پس از فتنه 88 و نیز موج بیداری اسلامی است و از این‌رو از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

فرماندار قروه افزود: مردم ایران اسلامی همواره با بینش بالای سیاسی و شعور و بصیرت و آگاهی، موقعیت‌شناسی خود را به رخ جهانیان کشیده‌اند که این‌بار نیز در حماسه‌ای نو پایبندی خود را به آرمان‌های امام و شهدا نشان خواهند داد.

مدیر آموزش و پرورش قروه هم در این مراسم  گفت: تلاش می‌شود تمهیدات لازم برای استفاده از تجربیات بازنشستگان به عنوان گنجینه‌های ارزشمند فرهنگی در عرصه تعلیم و تربیت فراهم شود.

هاشم ناظمی‌جلال نیز به اهمیت شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره داشت و افزود: جامعه فرهنگی قروه آماده حضوری پرشور و گسترده در این انتخابات هستند.

 

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول