اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تکاب:

نماینده‌ها در حل نیازهای جامعه تلاش کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار تکاب گفت: نماینده‌ها باید مسائل و مشکلات سیاسی و اجتماعی موجود در جامعه را در نظر بگیرند تا با قانون‌گذاری آگاهانه و قوی بتوانند در رفع نیازهای جامعه گام مهمی بردارند.

نماینده‌ها در حل نیازهای جامعه تلاش کنند

محمدعلی داعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: حضور مردم در همه صحنه‌های سیاسی و اجتماعی سبب استحکام پایه‌های انقلاب می‌شود.

وی با بیان اینکه تبلیغات دشمنان نظام برای دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات تأثیری نداشت، تصریح کرد: آنها می‌خواستند تا مردم از نظام فاصله بگیرند تا با این روش زمینه برای آنها فراهم شود که به نظام ما ضربه بزنند اما آگاهی و بصیرت مردم انقلاب اسلامی و رهنمودهای روشنفکرانه مقام معظم رهبری، مردم با حضور خالصانه در انتخابات دشمنان را بار دیگر مأیوس کردند.

داعی در ادامه با اشاره به بسته‌ بودن راه‌ها و سرمای شدید شهرستان تکاب در روز انتخابات، خاطر نشان کرد: در شهرستان تکاب با وجود برف سنگین و کولاک و بسته بودن راه‌ها مسئولان صندوق‌های اخذ رأی سیار را به روستاها و مناطق دور افتاده می‌بردند تا آرای مردم را جمع‌آوری کنند.

فرماندار تکاب با بیان اینکه در شهرستان تکاب 79‌ هزار جمعیت وجود دارد، گفت: نزدیک به 40 هزار نفر در روز انتخابات شرکت کردند و این نشان‌دهنده علاقه‌مندی مردم به انقلاب و رهبر و همچنین تشکیل مجلس قوی است.

این مسئول با بیان اینکه نامزدهای انتخابات همگی افراد انقلابی و وارسته هستند، اظهار داشت: همه‌ٔ این افراد شایسته بودند و برای خدمت کردن به مردم و نظام در عرصه رقابت انتخاباتی آمده بودند.

وی تصریح کرد: افرادی که رأی نیاوردند در عرصه‌های دیگر می‌توانند در خدمت‌رسانی و آبادانی شهر و کشور خود دخیل باشند.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول