اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش پلیس

باند سارقین سیم‌های هوایی و مالخر در ملایر متلاشی شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ملایر گفت: مأموران انتظامی ملایر چهار نفر از اعضای یک باند سارق سیم های هوایی را شناسایی و دستگیر کردند.

باند سارقین سیم‌های هوایی و مالخر در ملایر متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس همدان، سرهنگ ابراهیم سعیدی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های پی در پی کابل و سیم‌های هوایی در شهرستان ملایر، این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: به دنبال اقدامات پلیسی و اطلاعاتی گسترده انجام پذیرفته، نهایتاً مأموران سه نفر متهم را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه هر سه نفر را دستگیر کردند.

فرمانده نیروی انتظامی ملایر بیان داشت: در تحقیقات به عمل آمده، متهمان به 38 فقره سرقت سیم های هوایی، کابل و ترانس برق در محدوده سرزمینی شهرستان ملایر و نهاوند اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: در این رابطه یک نفر مالخر که دارای سابقه کیفری خرید و فروش اموال مسروقه بود نیز شناسایی و در عملیاتی دیگر دستگیر شد که در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه افراد دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

سعیدی در پایان خاطرنشان کرد: دستگیری سه نفر متهم در رابطه با قاچاق مواد مخدر از دیگر اقدامات این پلیس طی هفته گذشته است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول