اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس شبستر خبر داد

دستگیری سارق به عنف در شبستر

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس شبستر از دستگیری سارق به عنف در شبستر در ساعات اولیه پس از سرقت خبر داد.

دستگیری سارق به عنف در شبستر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه‌ اطلاع‌رسانی پلیس آذربایجان‌شرقی، علی صفایی اظهار داشت: پلیس شهرستان در ساعات اولیه بعد از وقوع سرقت سارق طلاجات یک زن روستایی را شناسایی و دستگیر کرد.

وی گفت: در پی کسب خبر سرقت به عنف منزل و طلاجات زنی به هویت حمیده-ز 46 ساله در یکی از روستاهای شهرستان توسط افراد ناشناس و ضرب و شتم وی، به دلیل حساسیت، موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

صفایی تصریح کرد: با استفاده از توان و امکانات موجود و انجام کار اطلاعاتی همچنین استفاده از شگرد خاص پلیسی مظنون به هویت م-م در همان ساعت اولیه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد و در تحقیقات اولیه به سرقت عنف از منزل ذکر شده و آزار و اذیت وی اقرار کرد.

وی افزود: تمام طلاجات شامل پنج عدد النگو و یک عدد دستبند، یک جفت گوشواره، یک رشته گردنبند و یک عدد انگشتر به ارزش تقریبی 12 میلیون تومان کشف و به مالباخته عودت شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر اظهار داشت: بعد از تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد و از آن طریق با قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول