اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش پلیس صورت گرفت

دستگیری 5 نفر سارق همدانی طی هفته جاری

خبرگزاری فارس: پنج نفر سارق همدانی طی هفته جاری دستگیر شدند.

دستگیری 5 نفر سارق همدانی طی هفته جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس همدان، نیروی انتظامی شهرستان همدان از دستگیری پنج نفر سارق حرفه‌ای و زورگیر توسط مأموران کلانتری‌های 11 و 12 این شهرستان خبر داد.

در پی چند مورد مراجعه حضوری شهروندان به کلانتری 11 شکریه همدان مبنی بر اینکه چند نفر جوان 17 تا 18 ساله با دو دستگاه موتورسیکلت در سطح شهر همدان ضمن پرسه‌زنی و شناسایی سوژه‌های خود با روش زورگیری در یک فرصت مناسب ضمن تهدید با چاقو تمام اموال‌ آنها را به سرقت برده و بلافاصله از محل متواری می‌گردند، رسیدگی به این موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران این کلانتری قرار گرفت.

پس از چند روز کار اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت در نهایت یکی از این سارقان زورگیر به نام (ب - پ) شناسایی و با روش‌های خاص پلیسی دستگیری و به کلانتری منتقل شد.

در ادامه تحقیقات به عمل آمده متهم معترف شد که در طول چهار ماه گذشته به اتفاق دو نفر از دوستان خود اقدام به چند فقره سرقت به روش زورگیری کرده‌اند که در ادامه بررسی‌های پلیسی مشخص شد که یکی از همدستان این متهم در حال حاضر در زندان به سر می‌برد و تلاش این پلیس برای دستگیری سارق سوم همچنان ادامه دارد.

دستگیری سه نفر سارق داخل خودرو، یک نفر سارق ساختمان‌های نیمه‌کاره و کشف یک دستگاه خودرو مسروقه و مقادیری اموال مسروقه نیز از اقدامات مأموران انتظامی کلانتری 12 مدرس همدان طی هفته جاری بوده است.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول