اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج:

برخورد با فروشندگان متخلف بازارروزها / روند فعالیت در بازارهای روز کرج مطلوب است

خبرگزاری فارس: قائم مقام سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج تاکید کرد: در صورت مشاهده تخلف از سوی فروشندگان در بازارروزهای وابسته به شهرداری به طور جدی برخورد خواهد شد.

برخورد با فروشندگان متخلف بازارروزها / روند فعالیت در بازارهای روز کرج مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی سازمان میوه و تره‌بار شهرداری این شهرستان، سیدرضا فیض با اشاره به وجود آییننامه شورای اسلامی شهر کرج درباره فروشندگان کالا در بازار روزها افزود: در این آیین‌نامه موارد تخلف فروشندگان همچنین میزان جرایم در نظر گرفته شده برای تخلفات احتمالی مشخص شده است.

وی ادامه داد: در این آیین‌نامه برای هر تخلف جریمه‌ای خاص در نظر گرفته شده است.

این مسئول با تاکید بر برخورد جدی سازمان میادین میوه وتره بار شهرداری کرج با فروشندگان متخلف، اظهار داشت: در آییننامه مصوب شورای اسلامی شهر کرج هر تخلف کد مشخص دارد که بر حسب آن با فروشندگان خاطی برخورد می‌شود.

قائم مقام سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری کرج در خصوص تخلف‌های مد نظر این سازمان گفت: تخلفات تعیین شده شامل بی نظمی، عدم رعایت بهداشت، کم فروشی و استعمال دخانیات می‌باشد.

فیض افزود: در صورت عدم رعایت قوانین تعیین شده توسط فروشندگان بازارهای روز کرج، کمیته انضباطی، بهداشتی و صنفی بر اساس مصوبه موجود با متخلفین برخورد می‌کند

وی تاکید کرد: در صورتی که تعداد تخلفات از تعداد مجاز بیشتر شود از فرد متخلف سلب امتیاز می‌شود و باید از فروشندگی در بازار روز کناره گیری کند.

 

روند فعالیت در بازارهای روز کرج مطلوب است

قائم مقام سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج با مثبت ارزیابی کردن عملکرد بازارهای روز سطح کرج گفت:  نظارت‌های سازمانی همچنین تعهد عوامل فروش به رعایت قوانین و چارچوب‌های تعیین شده از علت‌های اصلی این مهم است.

فیض، تکریم ارباب رجوع بازارهای روز را مهم دانست و بر انجام آن توسط عوامل فروش تاکید کرد.

وی با بیان این که، استقرار یک ناظر و یک سر ناظر در هر بازار روز امری ضروری است، عنوان کرد: این مهم با هدف ارائه خدمات بهینه به شهروندان و رفع مشکلات احتمالی آنها صورت می‌گیرد.

این مسئول رسیدگی به مشکلات احتمالی مطرح شده از سوی شهروندان را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: شهروندان می‌توانند برای رفع مسائل و مشکلات، موارد نارضایتی خود را به مسئولان ناظر اعلام کنند.

فیض ادامه داد: در سازمان میادین میوه و تره بار، بازرسانی به طور ویژه به تخلفات اعلام شده از سوی مردم رسیدگی می‌کنند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول