اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست HSE فاز یک پارس جنوبی خبر داد

نصب لوزی‌ خطر روی تمام مخازن پالایشگاه اول پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: سرپرست HSE فاز یک پارس جنوبی از نصب لوزی‌ خطر بر روی تمام مخازن پالایشگاه اول خبر داد.

نصب لوزی‌ خطر روی تمام مخازن پالایشگاه اول پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه محمد محمدی در بازدید از فاز یک پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی از مهم‌ترین مناطق نفت و گاز در کشور است و در سال جهاد اقتصادی شاهد رشد و توسعه این منطقه هستیم.

وی افزود: افزایش امنیت و رعایت مسایل ایمنی در این پالایشگاه از مهم‌ترین مسایل است که باید مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست HSE فاز یک از نصب لوزی‌ خطر روی تمام مخازن پالایشگاه اول خبر داد و خاطر نشان کرد: در راستای اهداف مدیریت پالایشگاه و خط و مشی‌های شرکت ملی گاز ایران کار نصب لوزی خطر روی مخازن پالایشگاه اول انجام شده و توانستیم در کمتر از یک‌ماه کار را به پایان برسانیم.

محمدی تصریح کرد: این پروژه به همت روابط عمومی مجتمع در کمتر از یک‌ماه اجرایی شد و اداره ایمنی و آتش‌نشانی پالایشگاه، اقدام به آموزش تمام کارکنان رسمی و پیمانکار با کلاس‌های آموزشی و چاپ بروشور کرده است.

وی اضافه کرد: این پروژه با توجه به سختی‌هایی که دارد اگر قرار بود به دست شرکتی خارج از پالایشگاه انجام بگیرد بسیار هزینه‌بر بود، ولی ما توانستیم با توجه به همکاری‌های صورت گرفته از جانب تمام واحدها و تلاش مجدانه همکاران، هزینه‌ کار را تا چند 10 میلیون کاهش دهیم و کار را با موفقیت به پایان برسانیم.

این مسئول اظهار داشت: از آن‌جا که خطرات مواد شیمیایی توأم با ازدیاد مصرفشان در صنایع مختلف افزایش یافته و از طرفی چون به‌خاطر سپردن خطرات مواد شیمیایی گوناگون و چگونگی مقابله با آن‌ها برای هر شخص امکانپذیر نیست، به منظور سهولت در مورد آگاهی از خطر هر ماده شیمیایی از یک چهار خانه (لوزی) استفاده می‌شود تا هر شخصی با توجه به آشنایی قبلی با مشخصات این لوزی از چگونگی خطرات آن ماده شیمیایی آگاه شود و ما نیز در همین راستا این کار را انجام داده‌‌ایم.

محمدی خاطر نشان کرد: مسئولیت مستقیم مراحل این پروژه بر عهده مهندس ارشد ایمنی پالایشگاه اول بوده که البته واحد سرویسز تعمیرات، اداره حمل و نقل، واحد یوتیلیتی و واحد پروسس نیز در این پروژه همکاری مجدانه‌ای داشته‌اند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول