اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت‌بدنی سپاه امام رضا(ع):

تقویت ورزش محلات اصلی‌ترین برنامه سپاه امام رضا(ع) است

خبرگزاری فارس: مسئول تربیت‌بدنی سپاه امام رضا(ع) خراسان‌رضوی محور اصلی فعالیت این نهاد را در سال آینده، آموزش نیروی ‌انسانی و تقویت ورزش محلات عنوان کرد.

تقویت ورزش محلات اصلی‌ترین برنامه سپاه امام رضا(ع) است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، غلامرضا زمانیان اظهار داشت: برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری در راستای بهبود کیفیت فعالیت کارشناسان، آموزش نیروی انسانی و نیز استقرار حدود 300 ایستگاه ورزش صبحگاهی در سطح استان به منظور ترویج برنامه‌های بهداشتی و تندرستی در میان مردم، محور اصلی برنامه‌های این نهاد در سال جدید است.

مسئول تربیت‌بدنی سپاه امام رضا(ع) خراسان‌رضوی با تأکید بر برگزاری حلقه‌های تربیتی و صالحین با انسجام بیشتر، افزود: این امر در 6 رشته ورزشی لیگ کشوری و در سطوح بالاتر پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به عملکرد این نهاد را در سال 90، تصریح کرد: فعالیت‌های این بخش از سپاه امام رضا(ع) در سه حوزه همگانی، کوهنوردی، پیاده‌روی مردمی، دوچرخه‌سواری و ورزش صبحگاهی پیگیری شد.

مسئول تربیت‌بدنی سپاه امام رضا(ع) ادامه داد: در این راستا برنامه‌‌هایی هم‌چون صعود حدود 900 نفر کوهنورد حرفه‌ای بسیجیان به قلل مرتفع استان، صعود گروه 11 نفره به قله سبلان و صعود زمستانی 8 نفر از کوهنوردان به قله دماوند نیز انجام شده است.

زمانیان با اعلام اینکه سپاه امام رضا(ع) در میان 32 استان کشور رتبه اول تربیت‌بدنی را دارا است، اظهار داشت: با برگزاری مسابقات انتخابی در بخش بانوان و آقایان در سطح استان، اعزام به مسابقات مختلف کشوری و کسب مقام اول در 7 رشته و مقام دومی در 6 رشته ورزشی، توانستیم با اختلاف زیادی از تهران سکوی نخست تربیت‌بدنی سپاه کشور را از آن خود کنیم.

وی از ایجاد پایگاه استعدادیابی در دو رشته کشتی و جودو خبر داد و گفت: پیکرسنجی، غربال‌گری و انتخابات افرادی که ویژگی‌های فیزیکی و روحی مناسب برای این‌گونه ورزش‌ها دارند، هم‌چنین استعدادیابی دانش‌آموزان 9 تا 12 سال با همکاری آموزش و پرورش از جمله اقدامات تربیت‌بدنی سپاه امام رضا(ع) در حوزه شناسایی افراد مستعد در این دو رشته ورزشی است.

مسئول تربیت‌بدنی سپاه امام رضا(ع) برگزاری کارگاه منش پهلوانی ویژه ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان به منظور آموزش معیارهای ورزشکار مسلمان و طرح مسائل اخلاقی، معرفتی و اعتقادی را از دیگر فعالیت‌های این نهاد در طول سال 90 عنوان کرد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول