اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/196

نگاهی متفاوت؛ پنجشنبه آخر سال را دست‏خالی نزد شهدا نرویم

خبرگزاری فارس: بی‏شک امروز باید در انتخابات آگاهانه تصمیم بگیریم تا پنجشنبه آخر سال را دست‏خالی بر سر مزار شهدای گلگون‏کفن انقلاب اسلامی حاضر نشویم و شرمنده رویشان نباشیم.

نگاهی متفاوت؛ پنجشنبه آخر سال را دست‏خالی نزد شهدا نرویم

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران بی‏شک یکی از بارزترین جلوه‏های فرهنگی مردمانی نیک‏اندیش و نیک‏آیین ایران اسلامی در روزهای پایانی هر سال، سرکشی به مزار گذشتگان و خانواده عزیزانی است که در یک سال گذشته از جمع ما به دیار باقی شتافته‏اند.

در این میان، شهدا و خانواده معزز آنها در برنامه هر ساله مردم قدردان و شهیدپرور این مرز و بوم همیشه ماندگار در دل تاریخ برای سرکشی و بهره‏گیری از وجود مبارکشان قرار دارد.

شاید بتوان برترین ویژگی شهدا را رهایی آنها از متاع دنیوی و مباحث مرتبط با این دنیای فانی به شمار آوریم؛ اما امسال آنها انتظار حضور دست‏خالی ما را ندارند.

نوروز امسال هر یک از شهدا می‏خواهند تا ثمره خون‏های پاک خود را از سرانگشتان آغشته به جوهر حضور در عرصه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بینند.

مجلسی که به گفته برخی بزرگان، هر صندلی سبز آن حاصل خون سرخ 300 شهید و باز به نقل از بزرگی دیگر، هر برگ رأی آن به جان جوان شهیدی در بحرینی گره خورده است.

شهدایی که در محضر مقدس انبیا و اولیا و سید و سالار شهیدان تا امروز فخرفروشی کرده‏اند که از میان مردمانی انقلابی سر برافراشته‏اند و در مبارزات انقلاب شرکت کردند تا ننگ حکومت شاهنشاهی بر تن فرزندان امروز ایران اسلامی ننشیند.

مردانی که هشت سال دفاع مقدس را سپری کردند تا امروز دشمن جرأت بیان هجمه نظامی را با ترس و لرز هم پیدا نکند، تحریم‏ها را مدیریت کردند تا بار دشواری آن بر دوش مردم سنگینی نکند و در سال‏های اخیر به دلیل حضور در گود دانش هسته‏ای به دست ایادی تروریست دستگاه موساد و صهیونیسم جنایتکار جان خود را تقدیم استقلال علمی و فناوری کشور کردند تا آیندگان دوباره به مستعمره استعمارگران پیر و جوان بدل نشود.

حال در دوازدهمین روز از دوازدهمین ماه سال جهاد اقتصادی، باید در سایه حرکتی جهادگونه، جهادگران دیروز و شهدایمان را به کوشش جهادگران امروز خشنود سازیم.

شهدا با نثار خون خود و ایثارگری در عرصه دفاع مقدس به واقع اسوه قانعان تاریخند؛ اما شاید حضور امسال بر سر مزار پاکشان جهت عرض ارادت، غبارروبی و عطرافشانی بدون حضور در پای صندوق رای عطر تبسم را بر چهره نورانیشان بخشکاند.

پس بیاییم با کار امروزمان، پنج‌شنبه پایان سال را دست‏خالی و شرمنده‏روی به نزد شهدا نرویم؛ وعده ما پای صندوق‏های اخذ رأی . . .

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول