اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد پارس‌آباد خبر داد

جمع‌آوری 3 میلیارد ریال زکات در پارس‌آباد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) پارس‌آباد گفت: سال جاری 3 میلیارد و 327 میلیون و 844 هزار یال زکات در پارس‌آباد جمع‌‌آوری شده است.

جمع‌آوری 3 میلیارد ریال زکات در پارس‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد پارس‌‌آباد، طاهر مهدی‌پور در جلسه بررسی مشکلات مددجویان و مستمری‌بگیران شهرستان پارس‌آباد آمار مددجویان این شهرستان را 5 هزار و 662 نفر در قالب 2 هزار 456 خانوار عنوان کرد.

وی اظهار داشت: در یک سال اخیر افزون بر 13میلیارد و 58 میلیون ریال از سوی این نهاد، به مستمری‌بگیران پرداخت شده است.

این مسئول مجموع درآمد کمیته امداد پارس‌آباد در یک سال اخیر از محل‌های مختلف را نزدیک 6 میلیارد و 832 میلیون ریال ذکر کرد و افزود: حدود یک‌میلیارد و 316 میلیون ریال این رقم از محل صدقه بوده است.

وی، میزان زکات جمع‌آوری شده در سال جاری را 3 میلیارد و 327 میلیون و 844 هزار ریال عنوان کرد و از مردم خیر و نیکوکار این شهرستان خواست با مشارکت و اهدای کمک‌های خود این نهاد را در یاری رساندن به نیازمندان پشتیبانی کنند.

فرماندار پارس‌آباد نیز در این جلسه اظهار داشت: در یک سال گذشته کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان 57 میلیارد و 801 میلیون ریال در زمینه‌های مختلف به خانواده‌ها و افراد زیر پوشش پرداخت کرده است.

ولی کریمی افزود: از این مبلغ، بیش از یک‌میلیارد و 67 میلیون ریال برای تامین جهیزیه نوعروسان، 10 میلیارد و 253 میلیون و 900 هزار ریال در زمینه عمران پرداخت شده است.

وی در ادامه از پرداخت 2 میلیارد و 621 میلیون ریال وام کارگشایی به تعداد 455 فقره در این مدت خبر داد

کریمی خاطرنشان کرد: این نهاد، در یک سال گذشته 601 فقره وام خودکفایی و تبصره بانکی به مبلغ حدود 17میلیارد و 908 میلیون ریال پرداخت کرده است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول