اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

حفظ ارزش‌ها از تأثیرات نهاد تربیتی است

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: حفظ ارزش‌های اسلامی و دستاوردهای آن از تأثیرات نهاد تربیتی بود.

حفظ ارزش‌ها از تأثیرات نهاد تربیتی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ولی سمرقندی صبح امروز در همایش مربیان، معاونان پرورشی و مشاوران تربیتی مناطق 24 گانه آموزش ‌و پرورش آذربایجان غربی که در سالن آمفی‌تئاتر امام علی (ع) ناحیه دو آموزش و پرورش ارومیه برگزار شد، با تقدیر از حضور حماسی آحاد مردم به ویژه دانش‌آموزان رأی‌اولی در 12 اسفند، افزود: مردم در روز 12 اسفند ماه حماسه‌ای دیگر با حضور حماسی خود خلق کردند.

وی این حضور را بی‌نظیر دانست و تصریح کرد: این حضور حضوری است که در نوع خود بی‌نظیر بود.

این مسئول با اشاره به حضور 69 درصدی مردم در انتخابات، افزود: این حضور نشان از بصیرت، آگاهی و هوشیاری مردم دارد که در لبیک به رهبر در مسیر انقلاب هستند.

سمرقندی در ادامه با تبریک سالروز تأسیس امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی، گفت: امید است این ایام، ایام خوبی برای تمام افرادی که در حوزه تعلیم و تربیت گام برمی‌دارند باشد.

وی ادامه داد: پیشرفت ایران اسلامی در سایه تدابیر حکیمانه رهبر و جانفشانی شهیدان و از خودگذشتگی ایثارگران و تلاش آحاد مردم در عرصه تعلیم و تربیت بود.

این مسئول آموزش را زمینه پرورش و پرورش را زمینه تربیت آینده‌سازان ایران اسلامی دانست و گفت: حفظ ارزش‌های اسلامی و دستاوردهای آن از تأثیرات نهاد تربیتی بود.

سمرقندی حفظ دستاوردها و تبیین ارزش‌های اسلامی را در بین مردم مهم عنوان کرد و اظهار داشت: در طول دوران دفاع مقدس و پس از آن شاهد هستیم که آحاد مردم به ویژه فرهنگیان در صحنه‌های سیاسی حضور پررنگ دارند.

وی افزود: شناسایی استعدادها و شکوفایی آنها از جمله برنامه‌هایی است که در سطح مدارس توسط مربیان پرورشی مورد توجه قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول