اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

مهمانان نوروزی با آش دوغ استقبال می‌شوند

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: در نوروز امسال و از مهمانان مسافر اردبیل با آش دوغ محلی به عنوان سوغات اردبیل استقبال شده و از آنها پذیرایی می‌شود.

مهمانان نوروزی با آش دوغ استقبال می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در نشست با جمعی از خبرنگاران در تشریح برنامه استقبال از بهار شهرداری اردبیل اظهار داشت: در تلاش هستیم تا با به کارگیری تمام امکانات و تجهیزات شهرداری و پرسنل، از 20 اسفند طرح استقبال از بهار را در شهر اردبیل آغاز کنیم و در یک هفته به رفت‌وروب و تنظیف فضای عمومی بپردازیم.

وی ادامه داد: به رسم معمول و در استقبال از مهمانان نوروزی، طرح استقبال از بهار به صورت متمرکز ساعت 9 روز شنبه از میدان بسیج آغاز می‌شود و قرار است در یک حرکت عمومی و همراهی مردم به ویژه اصناف و بازاریان چهره شهر را زیبا و تمیز کنیم.

بدری بیان داشت: قرار است با همکاری برخی دستگاه‌های فرهنگی و استقبال‌کننده از مهمانان نوروزی جشن آغاز بهار نیز با برجستگی اجرای آیین سنتی تکم‌خوانی در اردبیل برگزار ‌شود تا در آستانه نوروز شور و حال مردم به ویژه اوقات فراغت شهروندان با برنامه‌های مناسب پر شده و شکل مضاعفی به خود بگیرد.

 

5 سفره هفت‌سین در ورودی شهر اردبیل برپا می‌شود

شهردار اردبیل در ادامه سخنان خود اظهار داشت: در آیین استقبال از نوروز پنج مورد سفره هفت‌سین در پنج نقطه شهر به ویژه مبادی ورودی شهر اردبیل برپا می‌شود و در همین راستا در چهار ورودی شهر نیز نهال‌کاری و گل‌کاری تا روزهای اول بهار انجام می‌شود.

وی بیان داشت: قرار است در هفته آینده در تمام آرامستان‌های استان اردبیل تنظیف عمومی انجام شده و در کنار پاکسازی این مناطق به عنوان آخرین پنجشنبه سال خرما و شیرینی بین مردم توزیع شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول نظافت جداول‌ شهر و پل‌ها و همچنین رنگ‌آمیزی آنها را به همراه نوسازی نیوجرسی‌ها، سرویس‌های بهداشتی، سطل زباله‌های داخل شهر و فضاهای متعدد شهری را از دیگر اولویت‌های شهرداری اردبیل اعلام کرد. 

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول