اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

جیرفت به شایستگی برای مسافران نوروزی میزبانی می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: با توجه به استفاده از تمام ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود برای ارائه خدمات بهتر و اقامتی به‌یاد ماندنی، جیرفت در ایام تعطیلات سال نو میزبان شایسته‌ای برای میهمانان نوروزی است.

جیرفت به شایستگی برای مسافران نوروزی میزبانی می‌کند

ابراهیم غنچه‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به موقعیت جغرافیایی این شهرستان و قرارگیری از سمت کرمان به خلیج فارس اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود، مسافران زیادی از این شهرستان بازدید یا به مقصد بندرعباس عبور کنند.

وی تصریح کرد: آب و هوای منحصر به‌فرد این شهرستان در ایام نوروز و مناطق تاریخی و باستانی آن پذیرای میهمانان زیادی از اقصی نقاط کشور است.

فرماندار جیرفت با تأکید بر اینکه تمام ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود برای ارائه خدمات بهتر و اقامتی به‌یاد ماندنی برای مسافران نوروزی به کار گرفته شده است، ابراز داشت: برای رفاه و خدمات‌رسانی بهتر به مسافران نورزی علاوه بر هتل‌ها، مهمان‌پذیرهای شهر و تعداد زیادی مدرسه برای اسکان میهمانان در نظر گرفته شده است.

غنچه‌پور از برپایی کمپ‌هایی به منظور اسکان و اطلاع‌رسانی در پارک‌ها و ورودی شهر جیرفت خبر داد.

وی گفت: تپه‌های باستانی کنارصندل، شهر قدیم جیرفت، سد این شهرستان، مناطق تفرجگاهی ساردوئیه، جبالبارز و ده‌ها مکان دیگر از جمله مناطق گردشگری این شهرستان هستند.

فرماندار جیرفت با بیان اینکه تمام مسئولان باید با تمام توان برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی تلاش کنند، افزود: شهرستان جیرفت در ایام تعطیلات سال نو میزبان شایسته‌ای برای میهمانان نورزی است.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول