اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

40 درصد از سارقان اصفهان غیر بومی هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: 40 درصد سارقان اصفهان غیر بومی هستند که در نوروز امسال در امان نخواهند بود چرا که آنها را شناسایی و چهره و سوابق آنها ثبت و در مدخل‌های ورودی اصفهان حضور آنها کنترل می‌شود.

40 درصد از سارقان اصفهان غیر بومی هستند

حسن کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در حال افزایش خدمات گردشگری و امنیتی در نوروز 91 در اصفهان هستیم، اظهار داشت: سال گذشته برای سارقان و مجرمان بومی در استان طرحی را اجرا کردیم، اما برای افراد غیر بومی طرحی نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از سرقت‌های نوروزی در اصفهان توسط افراد غیر بومی انجام می‌شود، بیان داشت: 40 درصد از سارقان اصفهان غیر بومی و از سایر استان‌ها به اصفهان مهاجرت و سرقت می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: امسال برای مجرمان غیر بومی که در ایام نوروز برنامه‌های تاکتیکی خود را تغییر و از شهر خود خارج و به اصفهان سفر می‌کنند، برنامه ویژه‌ای داریم، پنج ورودی اصفهان نیرو مستقر کرده‌ایم و استعلام سارقان غیر بومی و سابقه‌دار داز استان‌های هم‌جوار گرفته شده است.

کرمی اضافه کرد: چهره و سوابق بسیاری از این سارقان در رایانه‌های پلیس ثبت و قابل شناسایی در مدخل‌های ورودی شهر هستند، امسال در نظر دایم در محل‌های راه‌آهن و ترمینال نیرو مستقر کنیم تا ورود و خروج افراد غیر بومی سارق را کنترل کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه امسال منازل استیجاری نیز از سوی پلیس کنترل و نظارت می‌شود، گفت: برخی از مجرمان در غالب چند نفر به عنوان مسافر منزلی را اجاره کرده و مبادرت به سرقت می‌کنند.

وی ادامه داد: از تمامی مردم درخواست می‌شود در صورت اجاره منازل مسکونی خود هر مورد مشکوک را گزارش و قبل از اجاره محل آن را به کلانتری و نیز افراد معتمد محل اطلاع دهند، هم‌چنین ایستگاه‌های امنیت اخلاق را در پنج نقطه اصفهان در همین راستا مستقر کرده‌ایم.

وی افزود: ایستگاه‌های عفاف و حجاب نیز در ایام نوروز افزایش و پنج مورد دیگر پیش‌بینی شده که در سطح شهر راه‌اندازی می‌شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به طرح ترافیکی در نقاط پر رفت و آمد از 15 اسفند تصریح کرد: گشت پارک با دوچرخه از جمله طرح‌های موفق خدمات نیروی انتظامی است که در نوروز 91 در حاشیه زاینده‌رود اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: پلیس گردشگری در محدوده شهر گسترش و در ایام نوروز در محدوده پل خواجو، هتل عباسی و منارجنبان برای ارائه راهنمایی به مسافران و گردشگران حضور دارند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول