اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

مردم ولایتمدار جیرفت افتخار آفریدند / عارفی راهی بهارستان شد

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت با اعلام نتایج انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد گفت: مردم ولایتمدار جیرفت برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزودند.

مردم ولایتمدار جیرفت افتخار آفریدند / عارفی راهی بهارستان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور اظهار داشت:‌ در حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد فرج‌الله عارفی‌ با 58 هزار و 115 رأی از مجموع 156 هزار و 483 رأی مأخوذه به عنوان نماینده مردم این شهرستان‌ها به مجلس نهم راه یافت.

وی افزود:‌  همچنین یحیی کمالی‌پور 56 هزار و 930 رأی، علی زادسر جیرفتی 23 هزار و 544 رأی و بختیار مجاز 17 هزار و 894 رأی کسب کردند.

فرماندار جیرفت با اشاره به حماسه‌آفرینی ملت ایران در روز 12 اسفند ماه تأکید کرد: در ساعات اولیه اخذ رأی حضور مردم به ویژه جوانان در پای صندوق‌ها بسیار چشمگیر و قابل توجه بود.

غنچه‌پور تصریح کرد: برنده این انتخابات ملت بزرگ ایران و همه افرادی که به عنوان انتخاب شونده و انتخاب کننده در این صحنه حضور داشتند، هستند و این حضور حماسی دشمن را بار دیگر مأیوس و ناامید کرد.

وی از حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی تقدیر کرد و بیان داشت: بار دیگر مردم ولایتمدار شهرستان جیرفت با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های اخذ رأی برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزودند.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول