اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

نمایشگاه صنایع‌ دستی و غذاهای سنتی در روستای نیگنان بشرویه گشایش یافت

خبرگزاری فارس: طی مراسمی نمایشگاه صنایع‌ دستی و غذاهای سنتی در روستای نیگنان از توابع شهرستان بشرویه برگزار شد.

نمایشگاه صنایع‌ دستی و غذاهای سنتی در روستای نیگنان بشرویه گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، مسئول کانون فرهنگی هنری روستای نیگنان صبح امروز در آیین افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه صنایع ‌دستی و غذاهای سنتی به همت خانه قرآنی بیت‌المبین و با همکاری کانون فرهنگی هنری بسیج و مسئولان روستای نیگنان افتتاح شد.

حجت‌الاسلام محمود طاهری ادامه داد: در این نمایشگاه، آثار جمعی از بانوان و اعضای بسیج در معرض دید بازدید کنندگان قرار داده شد و علاوه بر صنایع‌ دستی و غذاهای سنتی روزنامه‌دیواری، تحقیق و پژوهش، فعالیت‌های خانه قرآن نیز از دیگر آثار موجود در این نمایشگاه بود.

وی با اشاره به برنامه‌های این کانون در شب ولادت امام حسن عسکری(ع) افزود: در مراسم شب ولادت مداحی، سخنرانی روحانی روستا پیرامون انتخابات، برگزاری مسابقه از سخنرانی و تحقیق و پژوهش و اهدای جوایز برای تشویق بازدید کنندگان نمایشگاه انجام شد که مورد استقبال روستاهای هم‌جوار نیز قرار گرفت.

مسئول کانون فرهنگی هنری روستای نیگنان ادامه داد: روستای نیگنان با جمعیت بیش از یک ‌هزار نفر در بخش مرکزی واقع شده و تنها مرکز ریلی خراسان‌جنوبی در این منطقه وجود دارد.

طاهری افزود: استفاده از این ظرفیت منحصر به فرد با توجه بیشتر و اختصاص سرویس ویژه برای انتقال مسافران ایستگاه قطار محقق می‌شود.

مسئول کانون فرهنگی هنری نیگنان مردم این منطقه از کویر را به واقع مردمانی زحمتکش و سخت‌کوش عنوان کرد که همواره در صحنه‌های ولایت‌مداری حضوری پرشور و بسیجی دارند.

طاهری حضور بیش از 90 درصدی مردم نیگنان را در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را مصداق این تعهد و ولایت‌مداری دانست و خطاب به نماینده منتخب تأکید کرد: خدمت بی‌منت به این مردم کوچکترین کاری است که می‌تواند بار سنگین مسئولیت را بر دوش شما سبک و همراه با اجر و مزد الهی کند.

وی کمک به اشتغال منطقه و حمایت از ظرفیت‌های موجود در منطقه از جمله کشاورزی، معدن، منابع طبیعی، مشاغل خانگی و دامداری را زمینه پیشرفت منطقه عنوان کرد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول