اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم ـ 268

دانش‌جعفری: سیاست قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی کار مناسبی نیست

خبرگزاری فارس: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سیاست دولت در قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی کار مناسبی نیست که دولت از این روش برای کاهش تورم استفاده می‌کند.

دانش‌جعفری: سیاست قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی کار مناسبی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، داوود دانش‌جعفری عصر امروز در ستاد تبلیغاتی سید رمضان شجاعی با تاکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات و عرصه‌های انقلابی نظام اسلامی را در مقابل استکبار مصون می‌کند، اظهار داشت: وضعیت کنونی جامعه در حالت حساسی است، دشمنان نظام اسلامی به دنبال سرخوردگی انقلاب هستند تا ارزش‌های نظام را زیر سئوال ببرند.

وی ادامه داد: حضور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام اسلامی است و نشان می‌دهد مردم به انقلاب وفادارند.

دانش جعفری با اشاره به اینکه انتخاب افراد اصلح برای نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی به نفع مردم و جامعه است، تصریح کرد: با درایت نماینده‌های مردم در خانه ملت رای‌های مناسبی که داده می‌شود به نفع مردم به تصویب می‌رسد.

وی موقعیت اقتصادی استان مازندران را بر پایه کشاورزی دانست و گفت: کشوری که دارای محصولات کشاورزی باشد در امنیت غذایی به خودکفایی می‌رسد.

این مسئول با بیان اینکه صنعتی‌شدن هر منطقه‌ای نباید موجب از بین رفتن کشاورزی شود، اظهار داشت: صنعت باید مکمل کشاورزی باشد.

وی متذکر شد: اگر کشوری در تامین مواد غذایی وابسته به کشورهای دیگر شود در زمان تحریم‌ها با مشکل تامین غذا مواجه می‌شود که این مهم در کشور باید مورد توجه قرار گیرد.

دانش جعفری با اشاره به اینکه دولت باید از ادامه سیاست‌های واردات محصولات کشاورزی خودداری کند، ابراز داشت: سیاست دولت در قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی کار مناسبی نیست که دولت از این روش برای کاهش تورم استفاده می‌کند.

وی گفت: دولت تورم را با جیب کشاورزان و ارائه قیمت تضمینی محصولات کشاورزی تنظیم می‌کند که به سود مردم نیست.

دانش جعفری با بیان اینکه در سال 88 دولت بیش از 18 میلیون تن به ارزش 8.5 میلیارد دلار محصولات کشاورزی وارد کشور کرده است، خاطرنشان کرد: اگر به امر کشاورزی استان مازندران توجه شود قاطعانه اعلام می‌کنم که استان مازندران توان تامین مواد غدایی کشور را دارد.

وی با تاکید بر اینکه استان مازندران باید به ابرقدرت کشاورزی در کشور تبدیل شود، بیان داشت: صنعت باید در راستای کشاورزی مازندران شکل گیرد.

وی متذکر شد: مجلس نباید زیر بار خواسته‌هایی که درصدد تضعیف کشاورزی است برود و نباید واردات محصولات کشاورزی مازندران را آسیب برساند.

دانش جعفری یادآور شد: وجود نمایندگان بصیر و دارای دانش کمک می‌کند تا استان مازندران به هدف خود برسد که شجاعی در دوران نمایندگی خود در تقویت کشاورزی استان مازندران تلاش زیادی داشته است.

وی با اشاره به اینکه مجلس قوی باید سیاستگذاری‌های خوبی داشته باشد، تصریح کرد: این دوره از انتخابات با دوره‌های قبل متفاوت است. دشمن درصدد این است که چه میزان مردم پای صندوق‌های رای می‌آیند، به انتخاب مردم کاری ندارد.

دانش جعفری متذکر شد: پیام بیرونی انتخابات این است که مردم با اندیشه متوجه دسیسه‌های دشمن هستند و از نظام اسلامی دفاع می‌کنند.

وی به وحدت رویه مردم در جامعه اسلامی تاکید کرد و اذعان داشت: مردم ولایتمدار کشور باید به دنبال فرامین رهبری حرکت کنند تا نظام پایدار باشد.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول