اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان حمل‌ و‌ نقل ‌و ترافیک شهرداری قزوین:

اقدامات ترافیکی جدید با فرا رسیدن سال نو در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان حمل‌و‌نقل ‌و ترافیک شهرداری قزوین گفت: اقدامات نوروزی سازمان حمل‌ و‌ نقل و ترافیک شهرداری قزوین با اعتبار 4 میلیارد ریال از نیمه دوم اسفند ماه سال جاری آغاز شد.

اقدامات ترافیکی جدید با فرا رسیدن سال نو در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، اسماعیل عرشیان اظهار کرد: اقدامات نوروزی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با اعتبار 4 میلیارد ریال از نیمه دوم اسفندماه سال جاری آغاز شده و تا پایان فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: این طرح ترافیکی با هدف افزایش ایمن‌سازی ورودی‌های شهر قزوین و معابر اصلی سطح شهر اجرا می‌شود.

عرشیان با اشاره به اینکه با آغاز سال جدید و حضور مسافران نوروزی، چهره شهر تغییر یافته و فعالیت‌های ترافیکی شهروندان افزایش می‌یابد، تشریح کرد: اقدامات نوروزی در راستای ایمنی ترافیک که همان حفاظت حداکثری از انسان، محیط زیست و وسایل نقلیه است، به این اقدامات ترافیکی منجر می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت موضوع ایمنی ترافیکی چنین تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در این ایام اجرایی می‌شود، اجرای خط‌کشی‌های طولی، رنگ‌آمیزی گذرگاه‌های برجسته، محل عبور عابرین پیاده و نیز اجرای شابلون مسیرهای دوچرخه شهری است.

مدیرعامل سازمان ترافیک و حمل و نقل شهرداری قزوین عنوان کرد: خط‌کشی‌های طولی در بلوارهای آیت‌الله خامنه‌ای، ابوترابی، جمهوری اسلامی، میرزا‌کوچک‌خان، نسیم شمال و سایر معابر اصلی شهر اجرایی می‌شود.

این مقام مسئول اذعان کرد: امسال اجرای خط‌کشی طولی، به طول 210 کیلومتر و خط‌کشی عرضی عابر پیاده به دو هزار و 500 متر مربع می‌رسد.

عرشیان اضافه کرد: با توجه به اهمیت اجرای طرح خط‌کشی طولی، برای اجرای به موقع و با کیفیت آن، این پروژه توسط دو گروه به صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این سازمان به عنوان دستگاه نظارتی بر فعالیت‌های پروژه مهم سال نظارت دارد، تأکید کرد: اجرای طرح مذکور با همکاری شهروندان، می‌تواند به خوبی اجرایی شود.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول