اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) آمل خبر داد

کمک 200 میلیون ریالی خیر مازندرانی به بیمارستان امام رضا(ع)

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان امام رضا(ع) آمل گفت: خیّر آملی «حاج ابوالحسن میران آملی» با خرید 200میلیون ریال تجهیزات پزشکی بار دیگر کمک موثری به توسعه این مرکز کرد.

کمک 200 میلیون ریالی خیر مازندرانی به بیمارستان امام رضا(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، عباسعلی کمالی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این طرح برای ایجاد نشاط و تقویت روحیه بیماران صورت گرفته، بیان داشت: رنگ آمیزی و بازسازی بخش از طریق کمک‌های مردمی به ارزش 30 میلیون ریال به پایان رسید.

وی با اعلام اینکه بخش عفونی بیمارستان در سال 1380 به بهره‌برداری رسیده، افزود: این بخش هم اکنون دارای چهار پزشک، 10پرستار و دو نفر خدمات است.

به گفته کمالی بخش عفونی بیمارستان امام رضا(ع) دارای 21 تخت بستری است.

این مسئول با اشاره به اینکه این بخش به صورت شبانه‌روزی ارائه خدمات می‌کند، ادامه داد: در این بخش بیماری‌های عفونی نظیر هپاتیت، انواع آنفلوانزا، گاستروآنتریت، انواع برونشیت، پنومونی و بیماران تب‌دار بستری تحت درمان قرار می‌گیرند.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان آمل همچنین با اشاره به کمک خیرین به این بیمارستان بیان کرد: خیّر آملی حاج ابوالحسن میران آملی با خرید 200 میلیون ریال تجهیزات پزشکی و اهداء آن به بیمارستان امام رضا(ع) آمل بار دیگر کمک موثری به این مرکز درمانی در زمینه کاهش آلام بیماران دردمند کردند.

وی در پایان اذعان داشت: این مرکز درمانی برای تکمیل پروژه‌های در دست اجرا، دستان سخاوتمندانه خیّرین سلامت را به گرمی می‌فشارد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول