اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال 90 انجام می‌شود

بازگشایی محورهای مسدود شده در پروژه مترو شیراز

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از بازگشایی برخی محورها و معابر که به علت عملیات اجرایی قطار شهری مسدود شده تا قبل از تعطیلات نوروزی خبر داد.

بازگشایی محورهای مسدود شده در پروژه مترو شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسام قلعه‌دار صبح امروز در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه قطار شهری شیراز، اظهار داشت: محورهای مهم ورودی شهر شیراز و همچنین هسته مرکزی شهر که به دلیل عملیات اجرایی قطار شهری مسدود شده‌اند قبل از تعطیلات نوروز با هماهنگی سازمان قطار شهری، بازسازی و بازگشایی می‌شوند.
وی اضافه کرد: تا پایان بهمن ماه پس از اتمام بخشی از عملیات اجرایی میدان نمازی طراحی ترافیکی جدیدی نیز اجرا و در آینده نزدیک میدان نمازی به عنوان یک نماد شاخص شهر شیراز بازسازی می‌شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز روند اجرایی قطار شهری این شهر را مثبت ارزیابی و تصریح کرد: با وجود مشکلات فراوان تاکنون اقدامات انجام شده رضایت‌بخش بوده و به یاری خدا فاز نخست پروژه قطار شهری شیراز در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش فارس، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از ایستگاه‌های میدان الله، شهید دوران، فضیلت، چهارراه‌ زند، میدان نمازی، میدان احسان و توقف‌گاه و پارکینگ این میدان به اتفاق مدیرعامل سازمان قطار شهری و کارشناسان حوزه حمل و نقل و ترافیک بازدید کردند.
پروژه قطار شهری شیراز، نزدیک به 9 سال در حال اجرا بوده و در این مدت مسیرهای اصلی این شهر مسدود و موجب راه‌بندان‌ها و ترافیک سنگین در این محورها شده و اتلاف وقت و هزینه‌های بسیار دیگری را که برخی غیرقابل جبران هستند به شهروندان شیرازی تحمیل کرده است.
مردم این شهر همواره چشم‌انتظار به ثمر نشستن این پروژه و رهایی از چنگال ترافیک گره خورده و عوارض فراوان ناشی از این امر هستند و شاید دیگر وعده‌های مجدد مسئولان مربوطه را هرگز باور نکنند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول