اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بیستم صورت می‌گیرد

جدال 19 امتیازی‌های لیگ برتر فوتبال در قم

خبرگزاری فارس: تیم‌های 19 امتیازی جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در هفته بیستم لیگ برتر در قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

جدال 19 امتیازی‌های لیگ برتر فوتبال در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال رده سنی امید صبای قم در دیداری از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در تلاش برای کسب پیروزی مقابل یکی از سه نماینده تبریز یعنی تیم فوتبال امید ماشین سازی تبریز قرار می‌گیرد.

هفته هفتم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر رده سنی امید فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌ فارس روزهای آغازین هفته آینده با انجام چند مسابقه برگزار خواهد شد و در یکی از دیدارهای مهم این هفته که جدالی مهم در بین دیدارهای حساس این هفته خواهد بود، تیم‌های صبای قم و ماشین سازی تبریز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این دیدار که بین تیم‌های نهم و هفتم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر برگزار خواهد شد، مصاف صبای قم با امید ماشین سازی تبریز محسوب می‌شود که در این مسابقه دو تیم برای بهبود جایگاه خود در جدول رده‌بندی به دنبال کسب سه امتیاز خواهند بودند.

بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، مصاف حساس صبای قم و امید ماشین سازی تبریز از هفته هفتم دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در رده سنی امید روز دوشنبه چهاردهم اسفند ماه به میزبانی تیم فوتبال امید صبای قم برگزار می‌شود.

این دیدار حساس‌ در شرایطی به میزبانی تیم فوتبال امید صبای قم برگزار می‌شود که هفته گذشته جدال صبای قم با امید فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به شکست صبا انجامید تا شاگردان سید محسن بابامیری در تیم صبای قم در هفته‌ یازدهم نیز نتوانند پیروز شوند.

صبای قم در حال حاضر در مکان نهم جدول رده‌بندی گروه دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور قرار دارد و در حالی که وضعیت این تیم در جدول چندان مطمئن نیست، امیدهای آینده فوتبال قم این هفته باید به دنبال جبران مافات بوده و تلاش کنند که بعد از یک هفته وقفه در لیگ برتر امید به پیروزی برسند تا از میهمان تبریزی خود فاصله بگیرند.

امید صبای قم و ماشین سازی تبریز در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تا پایان هفته نوزدهم شرایطی متفاوت نسبت به یکدیگر دارند زیرا صبای قم با 19 امتیاز حاصل از چهار پیروزی، چهار تساوی و هفت باخت در جدول رده‌بندی در مکان نهم قرار دارد ولی ماشین سازی تبریز با کسب 19 امتیاز در رتبه هفتم جدول 13 تیمی این رقابت‌ها ایستاده است زیرا تفاضل گل بهتری نسبت به تیم فوتبال امید صبای قم در جدول دارد.

صبای قم و ماشین سازی تبریز برای سومین بار در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر رده سنی امید فوتبال باشگاه‌های کشور برابر یکدیگر قرار می‌گیرند، زیرا صبای قم و ماشین سازی تبریز علاوه بر دیداری که در لیگ دسته اول فوتبال امید کشور داشتند، در دیدار رفت لیگ برتر این فصل نیز با یکدیگر بازی کرده‌اند.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول