اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

20 تا 25 اسفند

قم میزبان فوتبال نوجوانان کشور شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت فوتبال استان قم از انتخاب قم به عنوان میزبان رقابت‌های مقدماتی فوتبال قهرمانی نوجوانان کشور خبر داد.

قم میزبان فوتبال نوجوانان کشور شد

ابراهیم نیکوگفتار امروز در گفت‌وگو  با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون فوتبال، شهر مقدس قم میزبان گروه ششم از مرحله مقدماتی مسابقات منطقه‌ای قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به زمان و مکان برگزاری این دوره از رقابت‌ها در شهر مقدس قم، اضافه کرد: پنج تیم حاضر در این مرحله از رقابت‌ها از روز 20 تا 25 اسفند ماه به میزبانی هیئت فوتبال استان قم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

نیکوگفتار تصریح کرد: هیئت فوتبال استان قم نیز یک نماینده در این مرحله از رقابت‌های فوتبال قهرمانی نوجوانان کشور خواهد داشت و بدین ترتیب تیم فوتبال نوجوانان سوهان گل محمد قم برای صعود با حریفان خود مسابقه می‌دهد.

دبیر هیئت فوتبال استان قم در ادامه به تیم‌های حاضر در گروه ششم مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور اشاره کرد و افزود: تیم‌های سوهان گل محمد قم، صنعت ذوب تهران، گسترش اراک، آبی پوشان اراک و جاوید کرج در گروه ششم قرار دارند.

وی با بیان اینکه از این گروه دو تیم به مرحله بعد صعود می‌کنند، یاد آور شد: تیم‌های حاضر در گروه‌های شش گانه فوتبال قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور، در مرحله مقدماتی در شش گروه به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

نیکوگفتار خاطرنشان کرد: بدین ترتیب از هر گروه دو تیم جواز صعود به مرحله بعد را به دست خواهند آورد که امیدواریم تیم نوجوانان سوهان گل محمد قم یکی از تیم‌های صعود کننده به مرحله بعد در پایان بازی‌های گروه ششم باشد.

وی در ادامه به کیفیت و نحوه برگزاری مسابقات لیگ‌های فوتبال رده‌های سنی مختلف فوتبال باشگاه‌های استان قم اشاره کرد و بیان داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده در هیئت فوتبال، لیگ‌های استان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در قالب دسته‌های مختلف به شکل منظمی برگزار شد و تیم‌های برتر خود را نیز شناخت.

دبیر هیئت فوتبال استان قم تاکید کرد: این در حالی است که کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم نیز امسال مسابقات فوتسال باشگاه‌های قهرمانی استان را در قالب دسته‌های اول و دوم به شکل منظمی برگزار کرد و تیم‌های برتر دسته اول برای حضور در لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور و تیم‌های برتر دسته دوم برای صعود به لیگ دسته اول مشخص شدند.

وی عنوان داشت: فوتبال در شهر مقدس قم استعدادهای بسیار زیادی دارد که خوشبختانه از زمان حضور باشگاه صبا در قم، دلگرمی بیشتری نسبت به رشد و توسعه فوتبال در بین باشگاه‌های سطح استان و همچنین توجه به رده‌های سنی پایه ایجاد شده است که همگی این‌ها در نهایت طی چند سال آینده به موفقیت فوتبال قم خواهد انجامید.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول